Колелото е пълно със сензори ContiSense за следене на дълбочината на протектора и други
Continental разработи иновативен концепт, наречен C.A.R.E. Това не е само гума, която може самостоятелно да се напомпа в движение, а интегрирана технологична система - гъвкаво решение за паркове robotax и други автономни електрически автомобили. Колелото е натъпкано със сензори ContiSense за следене на дълбочината на протектора, възможни повреди, температура и налягане. Информацията се натрупва в уеб приложението ContiConnect Live, което обещава ефективно дистанционно управление.
Абревиатурата C.A.R.E. се дешифрира лесно: Connected, Autonomous, Reliable, Electrified - автономна електрифицирана система, свързана към мрежата, характеризираща се с надеждност.
Прототипът бе представен през септември на автомобилното изложение във Франкфурт. Създателите на прототипа обаче „забравиха“ да обяснят как се организира захранването на цялата система. Въпросът за спирачните дискове също остава отворен.
Благодарение на технологията PressureProof, центробежните помпи, интегрирани директно в колелото, се използват за „активно“ регулиране на налягането в гумите. Излишният сгъстен въздух се съхранява в интегриран резервоар, така че системата PressureBoost да може да използва този резерв за бързо адаптиране към различни ситуации на движение. Continental твърди, че това може да "постигне устойчиво намаляване на емисиите на CO2". За перспективите на концепта Conti C.A.R.E. производителят не казва нищо конкретно. Известно е, че Continental разработва свой собствен робот CUbE.