Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Continental: Електромобилите имат имиджов проблем

19.01.2015 16:55
Туит
Continental: Електромобилите имат имиджов проблем

Шофьорите ги приемат като екологични, но малцина ги намират спортни и забавни за управление

Електрическите автомобили имат “зелен” имидж сред германските шофьори, но не предизвикват никакви емоции. Това е основният проблем пред тези автомобили, идентифициран от редовното глобално проучване на водещия доставчик на технологии и гуми за автомобилната индустрия Continental

2015 Continental Mobility Study.

Проучването на Continental, пълните данни, от което ще бъдат обявени с уебкаст на 29 януари, е представително за САЩ и Германия с допълнително изследване във Франция, Япония и Китай сред експерти от научните среди и автомобилната индустрия. 2015 Continental Mobility Study ясно показва, че мнозинството възприемат електрическите автомобили като щадящи околната среда (72%) и практични (67%), но представата според имиджови характеристики, които играят важна роля при взимането на решение за покупка като удоволствие от шофирането (26%), атрактивен дизайн (26%) и спортен дух (23%) са ниски. В допълнение към по-високата цена от конвенционалните автомобили, този неблагоприятен имидж допринася за ниските очаквания на шофьорите за скорошно използване на такъв автомобил.

В сравнение с проучването през 2011 г. значително по-малък брой шофьори във всички възрастови групи очакват да използват напълно електрически автомобил в средносрочен план – следващите четири до десет години. Процентът на очакващите да използват електрически автомобил спада от 47 на 34% във възрастовата група от 16 до 30 години и от 46 на 35% във възрастовата група от 31 до 59 години. Неохотното отношение сред шофьорите над 60-годишна възраст, които харесват автомобили и имат висока покупателна способност се задържа на 40%. В същото време, има силно нарастване от нула до 20% през последните три години в броя на младите шофьори, които биха заменили автомобила си с електрически само ако няма автомобили с двигатели с вътрешно горене.

“След няколко години на бум, чистите електрически автомобили срещат репутационен проблем”, коментира резултатите от проучването Хосе Авила, член на изпълнителния съвет на Continental и директор на подразделението за задвижващи системи. Въпреки това той вижда изход в хибридизацията – комбинацията от модерни двигатели с вътрешно горене
и електрически мотори. “Повишаващата се хибридизация, влючително и чрез 48-волтовите технологии, ще очертае пътя пред електрическата мобилност. Тази технология позволява разумно съотношение между разходи и ползи и дава на водачите възможност за първи допир с електрическата мобилност.”

Авила е убеден, че имиджът на електрическите автомобили ще се подобри. “Хибридните автомобили могат да генерират положително отношение към електрическите автомобили. Шофьорите имат възможността да преминават част от пътя само на електрическа енергия и да усетят колко забавно е да бъдат управлявани тези автомобили.” Авила смята, че проучването потвърждава че по-нататъшното развитие на потреблението на гориво от двигателите с вътрешно горене може да бъде развивано паралелно с постепенната електрификация на задвижващите системи на автомобила.

Пълните резултати от проучването ще бъдат обявени с уебкаст на 29 януари 2015 г. и те ще отговорят на въпросите:

Колко значимо става използването на автомобили в света?

Какви ще бъдат стимулите пред мобилността в бъдеще – рационални или емоционални?

Дали младите хора дори искат да притежават автомобили вече?

Как са приемани новите технологии като електромобилност, дигитализация и автоматизирано шофиране?

Коментари
comments powered by Disqus