За 50-годишния юбилей модернизираха най-популярния автомобил на Toyota
С продажби в приблизително 150 страни и региони по света и съставляща около 20% от общите продажби на Toyota в цял свят, Corolla продължава да бъде най-популярният автомобил в гамата на компанията.
Обновената гама на Corolla представя нов и модерен екстериорен стайлинг. Предната част е изцяло преработена, за да подчертае широката, по-престижна и изтънчена визия на автомобила, съчетавайки познатия дизайнерски език на Toyota Under Priority и Keen Look. Малката горна предна решетка е разположена между изцяло нови LED предни фарове с нови LED светлинни водачи, а ревизираният дизайн на предната броня включва и по-голяма долна решетка.
Отстрани впечатление правят дръжките на вратите, които вече разполагат с елегантни хромирани детайли, допълващи преливащата линия на автомобила. Предлага се избор от нови 16- и 17-инчови алуминиеви джанти.
Отзад Corolla вече изглежда по-стилно с новите LED стоп светлини, съчетани с хромирана лайстна, която допълнително подчертава ширината на автомобила.
Новият дизайн се предлага с избор между 9 цвята на купето, 3 от които са изцяло нови: Платинен бронз, Токио Червено и Земен Бронз.
Новата Corolla вече разполага с пакета системи за безопасност Toyota Safety Sense, въведен за първи път при моделите Yaris, Auris и Avensis. Той спомага за предотвратяването или намаляването на последствия от широк спектър пътни ситуации чрез анализиране на информация, подадена от камера и лазер, разположени в челното стъкло.
Toyota Safety Sense включва системата Pre-Collision (PCS), предупреждение за напускане на пътна лента (LDA), асистент за разпознаване на пътни знаци (RSA) и автоматични дълги светлини (AHB).
Фейслифтът на Corolla стартира продажби в цяла Европа през идното лято.