Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Corsa OPC влиза в магазините на пролет

26.01.2007 18:01
Туит

Идват лоши времена за Clio RS. На френския спортист не му остава още много да се перчи по улиците. След по-малко от три месеца "резачката" на Renault ще си има сериозен конкурент в лицето на новата Corsa OPC. Рюселсхаймският мъник ще дебютира на Женевското автомобилно изложение през март, а малко след това се очакват и първите доставки.

Opel атакува класа на малките спортни автомобили с новата Corsa OPC, която въплъщава динамичната квинтесенция на модела. Върховите за този клас динамика и контрол на поведението обещават истински спортни усещания. 1.6-литровият турбомотор със 192 к.с. ще ускорява компактната "тривратка" от 0 до 100 км/ч за 7,2 секунди (за сравнение при Clio RS този показател е 7,4 сек) и позволява максимална скорост от 225 км/ч (при Clio RS максималната скорост е 215 км/ч). Въртящият момент от 230 Нм може да бъде временно увеличаван до 260 Нм благодарение на функцията “overboost” и се доставя до предните колела през шестстепенна механична трансмисия. Всичко това осигурява на новия член на фамилията OPC впечатляваща динамика, при това с изключително скромен разход на гориво от 7.9 л/100 км.

Спортната визия се доминира от разположения над задния прозорец спойлер, както и от мощната предна престилка с характерни, наподобяващи хриле на акула отвори за въздух. Елементи като контрастиращия черен дифузор и интегрираният в него триъгълен накрайник на ауспуха, както и характерните странични огледала са нагледни примери за вниманието, което е обърнато на всеки детайл. 

Благодарение на интензивните тестове, които инженерите от Opel са провели на северната отсечка на Нюрбургринг, е постигнат изключителен баланс в поведението и контрола на "бегачката". Сред най-важните модификации са промените по задния мост, който разполага с регулируема торсионна греда, спортни пружини и амортисьори, и стабилизираща щанга с повишена якост. Стандартната ESP система, която може да бъде деактивирана, има нови настройки, отговарящи на спортния нрав на автомобила. Corsa OPC идва със 17-цолови алуминиеви джанти обути с гуми 215/45 R17. За убиването на скоростта се грижат вътрешно вентилирани 308-милиметрови дискове отпред и 264-милиметрови дискове отзад, захапвани от мощни, боядисани в синьо спирачни апарати.

Спортното излъчване доминира и в кокпита, където освен типичните за OPC кори на вратите са добавени хромирани пръстени на приборните уреди, боядисани в синьо рингове на вентилационните отвори и кожен спортен волан с плоска долна част. Централната конзола е покрита с черен пиано лак, а алуминиевите педали внасят допълнителна доза спортен дух. Най-приятна изненада обаче са последното поколение седалки Recaro, които освен с интегрирани подглавници се характеризират и с вградени в страничните опори еърбеци.

 

 

Коментари
comments powered by Disqus