Новото АХ! от Opel! Стартиране на кампанията на новия модел
• Opel продължава творчески да променя начина, по който се възприема марката с новата си рекламна кампания
• Новата Corsa изненадва с иновации от по-високите сегменти
• Юрген Клоп, Надя Ул, Кен Дюкен и Ева Падберг – посланици на марката
• Клаудия Шифър отново представя марката на международната сцена
Кампанията за премиерата на новия Opel Corsa показва как точно звучи изненадата, използвайки лесно разбираемото възклицание АХ!. Цялостната кампания под режисурата на Андре Кемпер беше създадена от водещата международна агеция на Opel Scholz & Friends. Използваните комуникационни канали ще са телевизия, преса, интернет и социални медии, както и на място в дилърствата на марката. “Кампанията на новата Corsa ще добави нова страница в дижението ни ‘Промени начина си на възприемане’,” заяви Тина Мюлер, шеф на маркетинга на Opel Group. “Новата Corsa доказва отново, че си струва да се погледне със свежо око на Opel.”
Новият Opel Corsa изненадва с това, че е малък автомобил, който се характеризира с иновации от по-високите автомобилни сегменти. Независимо дали става въпрос за премиум технологии като асистенциите за паркиране, системите за предупреждение за сблъсък и при неволно напускане на лентата на движение, системата Intellilink за отлична комуникативност, новите ефикасни двигатели или емоционалния дизайн – възприемането на новата Corsa ще бъде винаги същото: “АХ!”. Рекламната кампания на бестселъра на марката започна от 30 декември, 2014 г. на 30 пазара със слогана “Новата Corsa. Новото АХ!”.
Първоначалната фаза има за цел да събуди интереса към новата Corsa, а на следващия етап, който стартира от 14 януари, 2015 г. (в България от 13 февруари, 2015 г.) ще бъде показано с какво точно Corsa изненадва. Първата фаза образува необходимия шум посредством множество билборди, реклами и два кратки телевизионни клипа. От 14 януари пет различни 30 секундни телевизионни реклами ще бъдат излъчвани по всички най-гледани канали. В клиповете участват посланиците на марката Opel Надя Ул, Кен Дюкен, Юрген Клоп, а новият Opel Corsa изненадва хората. Германският супермодел Ева Падберг, която е ново попълнение в екипа, използва чара си и хумор, за да изрази възхищението си от отопляемия волан. Извън пределите на Германия Клаудия Шифър отново ще бъде посланик на Opel и на новата Corsa.
Допълнително към традиционните рекламни канали и в двете си фази кампанията ще има силно присъствие в интернет, за което Scholz & Friends специално са разработили сайта neuesOH.de. В този сайт са показани на живо характеристиките на новата Corsa. Изненадващи са начините за това представяне, които включват от интерактивни анимации до персонализирани видео съобщения. Това прави забавлението и съответното съдържание достъпни поседством основните канали, които целевата младежка аудитория използва и която е трудно достижима чрез конвенционалните методи за комуникация.
“Новата Corsa е новото изненадващо ‘АХ!’ от Opel. Тя пленява всеки, който я кара и променя възприятията по пътя си,” заяви Андре Кемпер, управляващ директор на André GmbH. “Маркетингът на Opel също промени своя онлайн подход. Ние постоянно използваме потенциала на дигиталния свят за кампанията ‘АХ!’. Това ни позволява да предадем изненадващата информация по изключителен начин и да използваме нови начини да накараме хората да се въодушевят от марката,” сподели Перси Шменд, член на управителния съвет на Scholz & Friends Group.
Opel създаде кампанията в тясно сътрудничество с основните си агенции. Андре Кемпер е отговорен за идеята и осъществяването й във версия за телевизията и печата. Управлението на проекта, дигиталното производство, както и пускането на кампанията на над 30 европейски пазара е координирано от Scholz & Friends. Агенция Carat е ангажирана с медийното планиране, MRM е отговорна за интернет реализацията й. Дейностите в социалните медии, ръководени от Knallgrau и kpunktnull затварят кръга на “АХ!” кампанията.