Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Corvette 2008: Летящ старт

27.04.2007 11:04
Туит

Дългоочакваният момент настъпи. General Motors представи официално Corvette 2008, който е оборудван с новия V-образен осемцилиндров агрегат на групата.

Благодарение на работния обем от 6,2 литра LS3 V8, който ще се предлага стандартно във версиите купе и кабриолет, достига върхова мощност от 430 конски сили и максимален въртящ момент от 575 Нм. Ако тези динамични показатели не задоволяват напълно претенциозните клиенти, GM предлага като опция бимодална изпускателна система, която оптимизира функционирането на двигателя до 436 конски сили и 592 Нм. В резултат максималната скорост достига до впечатляващите 306 км/ч, а упражнението от 0 до 100 км/ч е рутинна процедура при налични 4,3 секунди.

Новият Corvette ще предлага избор между механична и автоматична шестстепенна трансмисия. Подобренията при класическия вариант резултират в по-удобна и директна смяна на предавките благодарение на оптимизацията на хода на скоростния лост. При автоматичната трансмисия, чийто контрол се осъществява директно от палците на волана, има изменения както в конструкцията, така и в настройките, които целят максимално скъсяване на времето за смяна на предавките.

За да оптимизира поведението на Corvette при високи скорости, инженерният екип на GM е преработил и кормилната уредба.

В цялостната визия на спортния модел се откроява новият петлъчев дизайн на алуминиевите колела, който дебютира върху репликата Indianapolis 500. Стандартно предната ос ще бъде оборудвана с 18-цолови, а задната - с 19 цолови джанти.

За съжаление високоефективната модификация Z06 остава “закотвена” на 505 конски сили, което означава, че любителите на екстремните емоции ще трябва да почакат до появата на следващата генерация Corvette.
Коментари
comments powered by Disqus