Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Corvette Z06 на Детройтското автомобилно изложение

15.01.2014 15:03
Туит

Мощен състезател с компресорно сърце.

Chevrolet изстреля на автомобилното изложение в Детройт новата върхова версия на Corvette C7. Той стартира като Z06 с невероятните 635 к.с., генерирани от компресорния V8.

Това, че Corvette Z06 ще се появи, беше ясно като бял ден. Загадката беше само с какъв двигател ще бъде. С премиерата в Детройт и тази тайна беше разбулена. Двигателят е 6,2-литров V8, който се захранва принудително от 1,7-литров Eaton компресор, а интеркулер намалява температурата на сгъстения въздух. В допълнение към невероятните 635 к.с. Corvette Z06 се изправя срещу конкуренцията с 861 Нм въртящ момент.

Предаването на мощността към задните колела на Chevrolet ще става посредством ръчна седемстепенна трансмисия или нова автоматична осемстепенна. В калниците на мощния Corvette се търкалят гуми 285/30 с 19-цолови джанти отпред, а отзад трябва да са дори 20 цолови джанти с гуми 335/25.

За първи път в историята си Corvette Z06 има подвижна покривна секция. Ако частта на покрива се смъкне, значително ще се увеличи въздушното съпротивление.

Corvette Z06 стартира в началото на 2015 година

Пакетът Z06 включва различни аеродинамични елементи, изработени от въглеродни влакна, които разширяват Corvette Z06 отпред с 56мм, а отзад дори с 80мм. Капакът на двигателя с уголемените въздухозаборници също е от карбон. Chevrolet предлага като опция и пакет Z0, който включва допълнително модифицирани аеродинамични компоненти, спортни гуми с подобрено сцепление и карбоново-керамична спирачна система с 388 мм дискове (стандартно: 371мм стоманени дискове и 6-бутални спирачни апарати отпред). Така добре оборудван, Corvette Z06 може да задмине на пистата дори и стария Corvette ZR1.

Corvette Z06 ще бъде при търговците в началото на 2015 година. Цени и други данни все още не са обявени.

Коментари
comments powered by Disqus