Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

„Да обиколим света за един ден“ с Opel Adam

11.06.2013 15:39
Туит

На 9 юни 2013 г. Хилтън София беше домакин на благотворителното събитие „Да обиколим света за един ден“, чиято цел беше да се съберат възможно най-много километри, за да се обиколи земята два пъти в рамките на един ден – инициатива на фондация „Хилтън за Обществото”.

 

Задачата на всички участници беше да помогнат при събирането на повече изминати километри в Южния парк, което ставаше с помощта на колело, предоставено от „Драг”, тичайки или пеша. Най-стилният, лесен и в същото време ефективен начин да бъде постигната целта бе предоставен от Opel ADAM. Над 100 желаещи набираха километри за инициативата като се наслаждаваха на шофирането на три екземпляра на Opel ADAM. Трите автомобила бяха представители на всеки от „световете настроения“, на които отговарят версиите на модела. ADAM JAM или тъмносиният “Pump up the Blue” с бял покрив “White my Fire” е предназначен за хората с изразено отношение към модата и с по-фънки характер.  ADAM SLAM или жълтият “James Blonde” с черен покрив “I’ll be Black” отговаря на по-спортните натури, а ADAM GLAM или както го наричаха гостите „боровинковия“, но чийто цвят всъщност се казва “Purple Fiction” с елегантността си и стъкления си покрив приляга най-много на дамите с изискан вкус и малка доза зрялост. Opel ADAM е най-подлежащият на индивидуализация градски автомобил с практически неограничени възможности за конфигурация от клиентите.

Така с помощта на Opel ADAM и благодарение на ентусиазма на всички участници общата сума събрани километри възлиза на 1753 км!

Водещ на събитието беше Богдан Томов, който допринесе за приятното настроение на всички участници. Голямата награда от томболата беше 4-дневен престой в Хилтън Глазгоу, спечелен от гост на Opel. Още дузина късметлии спечелиха награди от Хилтън София – неделен брънч, нощувка в Хилтън София, карта за спортен център и други. Професионалните детски аниматори от Wonder Group се грижиха за децата, докато родителите им се наслаждаваха на барбекю в градината на Хилтън към Южния парк. Имаше и надуваем замък – истинско удоволствие  за малчуганите, които направиха и рисунки на тема „Около света за един ден”.

Коментари
comments powered by Disqus