Само за 10 години, Dacia спечели над 3 милиона клиенти в Европа и страните от Средиземноморския басейн
Във вторник, 14 октомври, щандът на Dacia на Автомобилен салон Париж 2014 предостави сцената за церемония, на която Анрес Паломо Паз получи ключовете за чисто нова Dacia Sandero Stepway – 3-милионната Dacia, продадена от 2004 насам – от Никола Вертан, Renault Group SVP световни продажби.
“Dacia вече продаде 3 милиона автомобила от обновяването на марката преди едва 10 години, което е уникално постижение за днешната автомобилна индустрия!”, заяви Никола Вертан. “Марката Dacia изгради силна връзка със своите клиенти, основана на чувството за доверие и близост. Tози успех се дължи и на ясен, недвусмислен залог, който отговаря перфектно на очакванията на автомобилистите, търсещи безопасен, надежден автомобил с модерно оборудване и динамичен пакет на достъпна цена.”
Историята на успеха на Dacia
За пореден път, 2014 се очертава да бъде още една отлична година за Dacia, чийто продажби се увеличиха с 24,4% през първата половина на годината. Марката може да твърди, че разполага с най-младата моделна гама в Европа и продажбите растат във всички държави в региона. Освен това Dacia е марката, която регистрира най-високия ръст в Европа (36,2%) за първите шест месеца на годината.
Междувременно, пазарният дял на Dacia се увеличи във всички пазари от Средиземноморския басейн въпреки неблагоприятния насрещен вятър, с който се сблъскват тези държави.
В същото време, международната експанзия на Dacia продължава и автомобилите й ще бъдат достъпни в Израел преди края на тази година, следвайки успешните лансирания в цели шест държави през 2013 (Великобритания, Ирландия, Дания, Норвегия, Кипър и Малта).
В допълнение към процъфтяващите автомобилни продажби, Dacia бе вдъхновение за голям брой клиенти, предлагайки „интелигентна покупка“. В редица държави клиентите се срещат редовно, за да споделят своя опит и общи ценности, които се основават на свободен дух, простота и щедрост. Значението на тези събития се разраства всяка година, предоставяйки на клиентите приятно време, което спомага да се изковат дълготрайни връзки между марката и собствениците. Това се вижда и от Facebook страницата на Dacia, която вече обединява над 2 млн. фена за едва четири години от създаването й.