Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dacia Duster: Завръщането на граф Дракула

04.03.2009 08:34 2
2
2571840518
Туит

На автосалона в Женева румънците разкриха екстравагантна студия на кросоувър. След конвенционалните Logan и Sandero Dacia стъпва по-смело с нестандартната концепция Duster.

По думите на производителя автомобилът обединява предимствата на спортно купе и обемен ван. Каросерията на Duster има дължина от 4,25 м, ширина от 1,64 м и 1,49 метра височина. Заради своите къси надвеси студията e компактнa на вид и изглежда добре пригодена за градски условия.

На очи се набиват срещуположно отварящите се врати вдясно, широката предна престилка с два тесни хоризонтални отвора и масивните фарове, стигащи чак до вратите. Впечатляващи са също така характерните подкалници и прибраните в тях 21-цолови колела.

Под капака на румънската студия работи 1,5-литров dCi с номинална мощност от 105 к. с., който ускорява Duster до 100 км/ч за 9,6 секунди. Благодарение на оптималната аеродинамика разходът на гориво е редуциран до 5,3 литра на 100 км.

Повърхностите в салона са свежи, а светлата атмосфера повдига самочувствието. Седалката на спътника може да се прибира под тази на водача, освобождавайки допълнително товарно пространство от общо два куб. метра. Интересен е и мониторът, инсталиран в средата на волана, заради който въздушната възглавница е поставена по-ниско.

Коментари

Андонов
аз също, някаква информация кога излиза в серийно производство, четох на 2-3 места слухове за до края на годината или най-късно в началото на 2010-та, ако имаш някаква различна информация, моля да споделиш.

Атанасов
Колата е чудесна. С удоволствие ще си я купя когато я пуснат серийно. Даже нямам търпение....

comments powered by Disqus