Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dacia Logan Cup: Дебютантът

16.10.2007 13:10
Туит

Макар някои да оценяват идеята като налудничава, съседите от Dacia действително дръзват да предложат cup-версия на своя послушен седан Logan.

За да бъдем коректни, трябва да отбележим, че пакетът изменения не е един, а цели три – подходящ за състезателна писта, за асфалт и за макадам. Концепцията на проекта всъщност е проста: залагайки на ниските разходи, Dacia иска да улесни при навлизането в състезателните спортове (например група N на рали шампионата) колкото може повече амбицирани аматьори.

Стандартна мощност от 90 конски сили

Първите две версии се предлагат на приблизително една и съща цена - около 4 000 евро над първоначалната сума - докато пригоденото за чакълести трасета изпълнение струва още 1 000 евро отгоре (общо доплащане от около 5 000 евро). Базов за cup-версията е познатият 1,6-литровият двигател с мощност от 90 конски сили.

Вътрешността на автомобила търпи сериозни промени заради отстранените седалки и облицовка на вратите и тавана. За сметка на това пилотът разполага със състезателна шофьорска седалка и шестточков предпазен колан, нов, по-удобен волан, бляскави педали от алуминий, защитен ролбар и пожарогасител.

Logan със състезателна ходова част

Всички три модификации притежават специално настроена за областта на приложение ходова част. За жалост белите 15-цолови колела от олекотени сплави не са включени в цената на пакета и трябва да се поръчат допълнително. На цена от около 250 евро в списъка с екстри откриваме също така антикрило, чието инсталиране обаче е възможно само за пистовия модел.

Коментари
comments powered by Disqus