Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dacia Sandero: Малкият граф Дракула

06.03.2008 10:03 16
16
2571830009
Туит

Проспериращият румънски производител представи европейската версия на хечбека Sandero, чиито продажби на Стария континент ще започнат през юни.

Въпреки че 70% от съставните части на автомобила са взети назаем от Logan, според френските и румънски маркетолози Sandero би следвало да бъде възприеман като самостоятелен модел. Петместният хечбек е с дължина от 4,02 метра, широк е 1,75 м, а междуосното му разстояние възлиза на 2,59 м.

Конвенционален, но свеж дизайн

В предницата първо забелязваме класическата маска и фаровете с бадемова форма, които придават на петвратия Sandero приветливо изражение. Калниците са подчертани, а прорязаните от наподобяваща полумесец вдлъбнатина флангове също са доста идейни, но ненатрапчиви. В задницата на компактната каросерия пък ни посреща масивна задна колона, в която са интрегрирани стоп-светлините.

Изпитани двигатели под капака

Задвижващите агрегати са добри стари познайници. Изборът при бензиновите мотори се свежда до 1,4-литров мотор с мощност 64 к. с. и 1,6-литров, генериращ 75 "коня". Мощността на двете дизелови версии с работен обем от 1500 кубически сантиметра е съответно 68 и 86 конски сили.

По-богато базово обзавеждане

Окачването с клиренс 155 мм се опира на познатите от Logan технологии, които осигуряват послушно пътно поведение и добра предвидимост на реакциите в по-екстремни ситуации. По-високите нива на изпълнение предлагат сервоуправление и странични въздушни възглавници отпред; системата против блокиране на колелата ABS и електронното разпределение на спирачното усилие обаче се стандартни за всички модификации.

Цените на произвеждания край румънския град Питещ автомобил ще бъдат обявени от Reanult през месец април. От Sandero французите очакват сравними с успехите на Logan постижения, поради което едва ли ще рискуват с твърде амбициозна ценова политика.
Коментари

hahaha
Nali se se6tate kolegi,4e ako ne e reno,nadali Dacia 6te proizwejda izob6to ne6to,te rumancite ot mn wreme sa gusti s francuzite

Georgi
На мнението съм, че бъдещето е в новите, качествени и сравнително евтини автомобили. Евала им на румънците- правят коли които продават в големи количества- от Хасково до Свиленград 90% от такситата са Дачия с климатик, еърбеци и др. А отделно около 40% са служебни или лични автомобили. В Румъния са 65% общо от колите, а се изнасят около 200,000 годишно от 2006 насам за други държави, не само в Европа.

Ivanov
Напълно съм съгласен с Георгиев. Аз си купих чисто нов Шевролет Авео с всички екстри за модела за 20,000лв. с отстъпката. имам 150,000 км. гаранция и отстъпки за сервизите на Шевролет за следващите 5 години. Карам го от около 7 месеца и се родих- кола, на която не се чудиш кво и беше за сменяне всеки месец или два. Да живеят новите и евтини автомобили.

Георгиев
И друго за което се чудя е защо българинът "ЕВРОПЕЕЦ" не се радва на производството на нови,приятни за шофиране и не много скъпи автомобили ами мислим как да вкареме поредния таралясник от Германия, Австрия, Холандия, Италия и Англия? Карам от почти 10 години и съм сменил два автомобила- и двата купени чисто нови.Смея да кажа,че новия автомобил макари не от голяма марка иска по-малко и много по-рядка поддръжка от 10 годишния немски( италиански,френски ) таласъм.

Георгиев
Пътувал съм доста в Европа и искам да отбележа, че няма държава която нищо да не произвежда, но да знае как се прави всичко. Един румънец прави супер-тиражирани и евтини коли, а ние всезнайковците и колела не произвеждаме. Аз съм на мнението,че по-добре чисто нова " САНДЕРО " отколкото 10-12 годишен "OПЕЛ", "VW", "BMW", "AUDI" или "ФОРД".

иван з.
Карам моциклет,та и там всеки втори е поне експерт...трепачи,убийци,гробокопачи.Мосля,че като цяло сме консуматори от вчера и помалко-такива са ни възможностите.На това отгоре сме мн.компетентни по всякви въпроси.Доста е смешно !

kara4a
shte si ia kupia

liubaneca
и все пак сандерото е трепач! ше убие всички миньончета!

Колегата е много прав защо кат
B-)

Абе хора какво е това трепач ,
:'(

liubaneca
\смъртна заплаха за пежо 206!!!!!!!!!!!

liubaneca
Смъртната заплаха за полото!!!!!!!

liubaneca
Гробокопачът на корсата!!!!!!!!

liubaneca
Трепачът на таврии!!!!!!!!

бай хой
Убиецът на фабията - таратанци :-D

liubaneca
убиецът на фабията!!!!!!!!!!!

comments powered by Disqus