Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Daihatsu Kopen: Ново издание на джуджето със сгъваем покрив

31.10.2013 16:46
Туит

Японският експерт при малките автомобили Daihatsu показа на автомобилното изложение в Токио два концепта на Kopen, които загатват за новото поколение на малкия кабриолет със сгъваем покрив.

Daihatsu Copen бе едно незначително явление в Европа, докато в родината си Япония стана истински бестселър. Въпреки това производството на малкия кабриолет със сгъваем покрив беше преустановено през 2010 година без да има излъчен наследник. На сегашното изложение в Токио автомобилният производител е визуализирал един напълно нов Daihatsu Copen. Двете студии - Kopen KMZ и Kopen RMZ - всъщност се пишат с K, като се позовават изцяло на концепцията на стария Copen.

Daihatsu Kopen с две лица

Моделът със сгъваем твърд алуминиев покрив си остава с две места и двигател отпред. С размери 3,40 м дължина, 1,48 метра ширина и 1,28 м височина студията се вписва в спецификациите на японските K-автомобили. Задвижването е поверено на 0,7-литров трицилиндров бензинов двигател, куплиран със CVT трансмисия.

Характерна особеност на двете студии е тяхната модулна конструкция. Конструкцията позволява само с една обикновена размяна на панелите на купето да се постигне коренно различно изпълнение. Kopen RMZ следва класическите линии, а RMZ е почти като офроуд кабриолет.

Коментари
comments powered by Disqus