Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Daihtasu: Прототипи на куп

23.10.2009 10:45
Туит

Daihatsu явно е взел твърде присърце автомобилния салон в Токио, защото на щанда на компанията дебютираха цял куп прототипи.

е:S е мини хечбек с три врати и място за четирима пътници. От Daihatsu отбелязват, че за изработката на прототипа е използвана една от серийните платформи на компанията, но скъсена допълнително. В резултат междуосието е ограничено на 2175 мм, а общото тегло – на 700 кг.

Под капака на e:S работи трицилиндров бензинов мотор с вътрешно горене, чийто обем е 660 куб. см. Благодарение на системата за рециркулация на обработените газове, както и на старт-стоп опцията разходът на гориво е сведен до литър за пробег от 30 километра (3,33 л. за 100 км).

Следващият концептуален представител на компанията е Basket. Нестандартният модел, чийто двукомпонентен покрив може да се сваля изцяло, е базиран на серийния Mira. Под капака му се труди скромен ДВГ с работен обем от 660 куб. см, но въпреки това Basket е оборудван със система за двойно предаване.

Deca Deca Concept е своеобразен офис на колела. Най-впечатляващ при него е механизмът за фиксиране на четирите седалки, който позволява множество разнообразни конфигурации на салона. Deca Deca може да се превърне буквално в конферентна зала, за което съдейства и 36-инчовия монитор за презентации. Двете врати се отварят една срещу друга и са позиционирани само от лявата страна на прототипа. Deca Deca е оборудван с трицилиндров 1,3-литров мотор, комбиниран с безстепенна трансмисия.

Другите два нестандартни представителя на щанда на Daihatsu са Tanto Exe и Tanto Exe Custom. Това са разновидности на серийния Tanto, които могат да се похвалят с олекотено шаси и ревизиран интерирор.

Коментари
comments powered by Disqus