Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дани Сордо ще кара за MINI?

02.12.2010 17:49
Туит

По всяка вероятност Дани Сордо ще се присъедини към заводския екип на MINI, след като шансовете Маркус Грьонхолм да го направи стават все по-малки.

Двукратният световен шампион все още не е дал отговор на Prodrive за това дали е съгласен да кара за отбора догодина, но според британското издание Autosport е малко вероятно това да се случи. За сметка на това шансовете бившият заводски пилот на Citroen да се присъедини към екипа нарастват.

„Пилотът, когото споменахте, този, който беше в автомобила тази седмица, може да е млад, но той има четири години опис с едни много добър автомобил“, коментира техническият директор на Prodrive Дейвид Лапуърт качествата на Сордо, който кара за MINI на тестовете в Сардиния.

„Не мисля, че му липсва нещо. Да работиш с Маркус Грьонхолм е страхотно, той сяда зад волана и на момента започва да кара на пълна газ. Обратната връзка, която дава, е много проста (конкретна): „Държи се така, не прави това, прави това и т.н.“ Хубаво е да знаеш докъде си стигнал с автомобила, но ако ме питате дали едно такова голямо име ще ни липсва, ако трябва да съм честен, не мисля, че нещо ни липсва. Не забравяйте, че все още имаме Марко (Мартин) и той върши добра работа за нас.“

Същевременно Лапуърт не пропуска да оцени работата, която Мийк е свършил откакто се присъедини към отбора. „Обратната връзка, която получаваме, е много логична и разумна. Да, Мийк няма този огромен опит с WRC автомобилите, но все пак е карал доста от тях. И нещо друго, започваме от нулата с новите технически правила, така че не е задължително да имаш представа какво точно трябва да прави един WRC автомобил.

Коментари
comments powered by Disqus