Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Datsun Go Cross Concept: Кросоувър от бюджетния сегмент

02.11.2015 11:24
Туит

Японците възнамеряват да тестват търсенето на кросоувърите в развиващите се страни

Бюджетната марка на Nissan – Datsun, дебютира на автомобилното изложение в Токио с Datsun Go Cross Concept. С това японците възнамеряват да тестват търсенето на кросоувърите в развиващите се страни.

Datsun Go Cross споделя базата с Datsun Go +, но, разбира се, с много повече типични Cross аксесоари, като например пластмасови обшивки за калниците, нови предни и задни престилки със защитни акценти, странична защита, нови фарове за мъгла, по-високо окачване на шасито и рейлинг на покрива.

Datsun Go Cross с предно задвижване

И тъй като Datsun Cross Concept е една студия, в която не бива да липсват ексклузивни елементи като алуминиеви джанти, корпуси на външните огледала, изработени от полиран алуминий, по-ниски дръжки на вратите, алуминиеви елементи в страничните прагове, LED светлини и стъклен покрив. При евентуално серийно производство тези части ще попаднат под червената линия на списъка и ще се предлагат само като опция.

По отношение на задвижването на Go Cross, японците не дават информация. Предполага се, че и тук са заложили на конструкцията Go. В Go + тупти 1,2-литров бензинов двигател, който се куплира с ръчна трансмисия с пет предавки и изключително само със задвижване на  предните колела.

Ако се вземе решение за серийно производство на Go Cross, той ще се произвежда също като Go + в Индонезия, ще се предлага и на пазарите в Африка, Близкия изток и Югоизточна Азия.

Коментари
comments powered by Disqus