Неговият концепт трябва да напомня на Т1, пропорциите трябва да бъдат адаптирани
Докато на VW не му е комфортно с Retro-Bulli, дизайнерът Давид Обендорфер виртуално е напълно готов със своя класически бус. Представяме ви концепцията на VW T1 Revival.
Феновете на VW Bulli бяха зарадвани през 2011 със студията микробус, като през същата година волфсбургчани представиха на изложението в Женева E-Bulli, който през 2016 беше последван от Budd-e, но всичко си остана само студиия. Дизайнерът Давид Обендорфер, който читателите на Auto Motor und Sport вече познават от BMW CS Vintage, е хванал виртуалната писалка и лично е скицирал VW T1 Revival.
VW T1 Revival Concept на база на VW T6
Обендорфер е избрал за база на своя виртуален ескиз дизайна на сегашния VW T6. Тъй като неговият Revival Concept трябва да напомня на Т1, пропорциите трябва да бъдат адаптирани. Именно затова междуосието на T6 е удължено със 7 см. VW T1 Revival Concept стъпва с междуосово разстояние от 3,070 мм. Общата дължина възлиза на 4848 мм, широчината на 1983 мм и височината на 1,905 мм.
Обендорфер се е опитал да пресъздаде класическите форми на Т1 в модерен облик. Така концепцията на VW T1 Revival се радва на кръгли фарове, които са монтирани на забележителната предна маска на Т1, много хромирани украшения и, разбира се, задължителното двуцветно лакиране.
Арматурното табло на T1 Revival Concept компилира класически цитати с модерни елементи, защото днес, дори и един Retro-Bulli не може без сензорен екран. Скоростомерът е разположен в голям кръгъл инструмент, централните вентилационни отвори в двуцветното табло са заимствани директно от T1. Високоразположеният скоростен лост, централният сензорен екран, както и бутоните за управление на климатика са отстъпка от съвременната епоха. Седалките и ключалките на вратите обаче ни връщат към T1.
Постарал си се Дейвид, направил си го чудесно.