Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебют на Ford Mustang GT 350 в Лос Анжелис

18.11.2014 10:20
Туит

Под капака на новия спортист тупти най-мощният атмосферен V8 двигател на Ford

Shelby GT350 започна да пише историята на Ford Mustang през далечната 1965. През 2014 легендата се завърна. Новият Mustang GT350 генерира 500 к.с. и дебютира на автомобилното изложение в Лос Анжелис.
Ford се опита да повтори историята, като конструира от новия Ford Mustang версия с легендарната абревиатура GT350. За да отдаде голяма почит към историческия модел, под капака на новия Ford Mustang GT350 тупти най-мощният атмосферен V8 двигател, който Ford някога е разработвал. Осемте цилиндъра изцеждат от 5,2 литровия работен обем 500 к.с. Максималният въртящ момент е 542 Нм. Необичайно за американския V8 е използването на плосък колянов вал със 180 градуса разположение на шийките на вала, каквито често се монтират на италианските спортни автомобили.

Ford Mustang GT350 с приведен нос

V8 е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия, която изпраща въртящия момент посредством диференциал с ограничено приплъзване към задните колела. При окачването Mustang GT350 разчита на адаптивни амортисьори. Когато GT350 трябва да спре, на предната ос шестбутални клещи на Brembo захапват дисковете с 394мм. Отзад помагат 380 мм спирачни дискове с четири бутални апарата. Нито един сериен Ford до сега не е бил с такава спирачна мощ. За да се осигури място за спирачните дискове в семейния Pizza формат, Ford Mustang GT350 е стъпил върху 19-цолови джанти, които са обути в спортни гуми Michelin с добро сцепление.

Power-Pony се характеризира с открито лице с индивидуално излъчване. Алуминиевият капак на двигателя с вентилационните отвори прилепва плътно към V8. Новите предни и задни престилки, малкият заден спойлер и дифузьор оптимизират аеродинамиката. Уголемените предни калници с вентилационни хриле осигуряват място за по-широка следа. Новата радиаторна решетка доставя по-голям приток на студен въздух.

Интериор със спортен привкус 

Нов чар на пилотската кабина придават специалните кожени спортни седалки Recaro, плоският спортен волан и преразгледаният инструментариум. Нов също е и петстепенно регулируемият превключвател. Новата информационно-развлекателна система включва сензорен екран, климатик и мощна аудио система.

Няма данни колко ще струва на каубоите да укротяват наточения Mustang. Дали GT350 ще стъпи в Европа? Също не се знае.



Коментари
comments powered by Disqus