Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебют на Lexus GS F на автомобилния салон в Детройт

08.01.2015 14:20
Туит

Производителят разширява спортната версия на серията GS

Lexus разширява серията GS с един истински спортен модел. Lexus GS F дебютира по време на автомобилното изложение в Детройт с невероятните 473 к.с.

Феновете на серията GS на Lexus доскоро можеха да задоволят спортните си амбиции само с GS 350 F-Sport, на който спортния аспект беше само спортния пакет. Сега японците пускат на NAIAS истински спортен модел. Наред с изразената спортна визия, спортните амбиции  са задоволени преди всичко от един атмосферен V8 двигател, с петлитров работен обем и 473 к.с.

Lexus GS F с осемстепенна автоматична трансмисия

Вече познатият от други модели на Lexus V8 осигурява максимален въртящ момент от 527 Нм и работи с осемстепенна автоматична трансмисия. Оптимизираното сцепление на задвижващите се задни колела се осигурява от Torque Vectoring диференциал.

Японците са осъвременили визията на GS F с нови предни и задни престилки, спортна изпускателна система с четири квадратни накрайника и 19-цолови джанти с гуми 255/35 отпред и 275/35 отзад. Интериора радва пътниците с кожен салон и спортно конфигурирани седалки. Данни за мощността, цени и срокове на пазарен старт все още не са обявени.

Коментари
comments powered by Disqus