Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебют на Porsche Cayman GT4 Clubsport в Лос Анжелис

20.11.2015 13:43
Туит

Моделът може още сега да се поръча срещу 111 000 евро, плюс ДДС

С Cayman GT4 Clubsport Porsche афишира на автоизложението в Лос Анжелис присъединяването си към моторните спортове. Моделът може още сега да се поръча  срещу 111 000 евро, плюс ДДС.

Porsche Cayman GT4 Clubsport тежи само 1,3 тона

Porsche Cayman GT4 Clubsport се базира на Cayman GT4 и е конфигуриран само за писти, не се допуска шофиране по обикновените пътища.

Точно зад пилота  тупти добре познатият 3,8-литров шестцилиндров боксерен двигател с 385 к.с.. Състезателната версия с тегло 1300 кг специално е оборудвана с персонализирана шестстепенна трансмисия на Porsche с двоен съединител с управление от волана и специфично за състезателните версии механично блокиране на задния диференциал. Олекотеното ресорно предно окачване е заимствано от Porsche 911 GT3 Cup. Задната част също е с подсилена олекотена ресорна ос с напречен лост за независимо окачване от по-големия брат.

Стандартно оборудван с ролбар

Адекватното спиране е гарантирано от новата спирачна система със стоманени спирачни дискове с размер 380 мм. Отпред захващат шест бутални едноделни алуминиеви апарата, отзад еквивалентни с четири бутала. ABS има 12  степени на настройка в зависимост от желанията. Електронно стабилизиращата програма е разширена до използването на сликове. Серво кормилното управление е електромеханично. Контакта с пътя държат 18-цолови ковани джанти с пет отвора, обути в гуми Michelin с размери 25/64 на предната ос, на задната ос също 18 цолови с гуми с размер 27/68.

Стандартното оборудване на Porsche Cayman GT4 Clubsport включва предпазен ролбар, състезателни черупкови седалки с шестточкови колани и стандартна версия на 90-литров резервоар. Опционално се предлага TF3-резервоар със 70- или 100- литров обем.

Porsche Cayman GT4 Clubsport  ще бъде сертифициран през 2016 преди всичко за такива състезания като шампионата на дълги писти Нюрбургринг, GT4 сериите на SRO, Pirelli GT3 Cup Trophy САЩ, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Канада и клубни състезания на клуба Porsche в Америка, както и други състезания по целия свят на клубно ниво.

Коментари
comments powered by Disqus