Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебют на VW Golf GTI Clubsport Lightweight в Австрия

02.02.2016 10:32
Туит

Олекотеният вариант няма да има задна седалка и шумоизолация

През март тази година на автомобилното изложение публиката в Женева ще видим рестилизиран Volkswagen Golf. Но не по-малко интересни събития ще последват този дебют. По време на традиционния фестивал GTI, който ще бъде открит на 4 май край езерото Вьортерзее, Австрия германците ще покажат олекотена  версия на „горещия” Golf GTI Clubsport. Вариантът Lightweight няма да има задна седалка и шумоизолация, твърдят добре запознати. Този Golf ще бъде позициониран като пътен модел, максимално адаптиран и за писта, не е изключено да получи пренастроено окачване и електронно заключващ се диференциал.

Известно е, че серийният GTI Clubsport развива 265 к.с. (350 Нм) в продължителен режим и 290 к.с. кратковременно. Мощността на двулитровия турбо двигател на Clubsport Lightweight е увеличена до 300 к.с. и 380 Нм. По този начин демонстрационният автомобил с предно предаване се сравнява по мощност със серийния Golf R с четири двигателни колела . Но е значително по-тежък - 1495 кг с DSG и каросерия с три врати.

Собствената маса на Golf GTI Clubsport с три врати и с роботизирана трансмисия DSG е 1395 кг (заедно с водача). Олекотеният вариант трябва да тежи около 1,3 тона. Заедно с увеличаване на мощността това ще доведе до намаляване на времето за ускоряване от 6,3 до приблизително 5,5-5,7.


Горещият хеч Golf GTI Clubsport в Германия струва 36 450 евро, или с 6050 евро по-скъп от Golf GTI Performance с мощност 230 конски сили.

Вероятно при оборудването на хечбека Clubsport Lightweight ще се появят и други промени, насочени към намаляване на теглото (снимка на салона на стандартната версия на Clubsport).

Дали GTI Clubsport Lightweight ще се превърне в сериен вариант, все още не е решено. След дизеловия скандал компанията е изправена пред други по-важни задачи. Въпреки това, ако пред новата версия бъде дадена зелена светлина, то този Golf ще бъде произведен в ограничен тираж от сто екземпляра.

Коментари
comments powered by Disqus