Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебют за Фисикела с R27

17.01.2007 10:01
Туит

Първите тестове започнаха. На пистата “Херес” Renault, Williams и Toyota откриха новия сезон. Най-значимото събитие бе появата на френския тим, който за първи път показа пред публика претендента за титлата R27 на пистата.

Новият болид на Renault все още е далеч от окончателната си визия, поне що се касае до цветовото оформление. На този етап окраската на R27 залага на тъмносиньото и жълтото, но на 24 януари в Амстердам, когато е официалната премиера, вероятно ще се появи и оранжевата стилистика на новия спонсор на тима ING.

Джанкарло Фисикела първи застана зад волана на R27. Основните цели на вчерашната програма бяха контрол на базисните системи и навъртане на оптимален километраж с новия автомобил.

По традиция първият ден включваше детайлна проверка на всички нови компоненти при всяко връщане в гаража, като постепенно отборът увеличаваше дължината на престоя на пистата.

Фисикела завъртя 33 обиколки и даде позитивен отговор относно представянето на болида. Въпреки това тестовете по време на финалното за деня излизане на пистата бяха прекратени по-рано заради проблеми с двигателя.

Работата на отбора ще продължи днес, когато на пистата ще се появят и двете R27, които ще бъдат управлявани от Джанкарло Фисикела и Хейки Ковалайнен. Поставената цел за тази седмица е изминаване на максимален брой километри, което да даде данни за надеждността на автомобила и за поведението му на пистата.

“Качването в нов автомобил винаги е специален момент. Щастлив съм, че имах шанс да изляза на пистата с R27 тази сутрин”, коментира Фисикела. “Външният вид на болида е впечатляващ, но по важното е, че се представя добре и на пистата.

Настилката бе твърде мръсна и сцеплението бе под обичайната граница, което пречи да се направи точна преценка за качествата на автомобила, особено като се има предвид непредвидения край на тестовете, породен от проблема в двигателя. Въпреки това мога да заявя, че R27 реагира по начина, който очаквахме. Усещането е също толкова приятно както с предишните версии R25 и R26. На този етап това е обнадеждаващ сигнал, но още утре ние подновяваме усилената работа.”

Техническият директор на отбора Боб Бел добави: “Днешният шейкдаун бе поредният ключов момент за проекта R27, който реализирахме в деня, поставен като цел преди близо година. Екипите в Енстоун и Вири заслужават поздравления за добре свършената работа. Естествено стартът на новия автомобил означава, че сериозната работа започва едва сега. Отчетохме някои проблеми, но те са нормални за всеки шейкдаун. Най-важното е, че първите данни и обратната връзка на Джанкарло Фисикела бяха позитивни.”

Херес – 16.01.2007-01-17

1. Джанкарло Фисикела - Renault R27 - 1:20.683 (+ 0.000 ) - 32 обиколки

2. Казуки Накаджима - Williams Toyota FW28 B - 1:20.985 (+ 0.302 ) - 86 обиколки

 

по материали на Renault

Коментари
comments powered by Disqus