Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебютира офроуд звярът Ram Power Wagon 2017

15.02.2016 13:52
Туит

Моделът се задвижва от един истински V8 Trumm: 6,4-литровият Hemi двигател генерира 410 к.с.

Пикапът Ram на концерна Fiat Chrysler ревизира топмодела Power Wagon. Великанът V8 е подходящ за твърди терени.
Най-мощното офроуд возило от концерна Fiat-Chrysler се казва Power Wagon.  Легендарното име, произлязло от железния Dodge Power Wagon от 1940, е машина с екстремно висока проходимост. За моделната 2017 година Ram е ревизирал технически и визуално Power Wagon.

Преобладаващото черно вместо досегашните хромирани елементи го прави Super Macho сред неособено филиграните колеги от моделната програма на Ram.

Ram Power Wagon 2017

Ram Power Wagon 2017 е оборудван със сериозна техника, която далеч надхвърля американския стандарт за товарни автомобили. Лично Ram говори за Ultimate офроуд товарен автомобил, което предвид многобройните детайли не е никак преувеличено.

Най-специалното в Ram Power Wagon 2017 е преди всичко неговото шаси. Отпред и отзад са монтирани твърди оси, всяка от които е оборудвана с винтови пружини. Техника, която е на път да изчезне в конструкцията на съвременните пикапи и по своята структура отговаря на семейството Jeep Wrangler.

Подобно на Jeep Wrangler Rubicon, Ram Power Wagon 2017 разполага с електрически разкуплиращ се стабилизатор, който се намира на предната ос. Когато с натискане на един бутон стабилизаторът се деактивира, по този начин усукването отново се повишава значително, което благодарение на шасито и окачването на твърда ос със  спирални пружина и без друго се справя над средното ниво.

Стандартно с екстремно окачване за неравни терени

Двата моста на Ram Power Wagon са оборудвани с блокиращи диференциали. На 17-цоловите  джанти са монтирани теренни гуми с размер 33x12,5. Друга техническа особеност, с която се отличава Ram Power Wagon, е подвижно двуточково окачване посредством надлъжен лост на окачването на оста, това също допълнително подобрява осовата транспозиция (виж снимките). Оборудваното шаси с Bilstein амортисьори е по-високо с пет сантиметра в сравнение със серийния RAM.

Ram Power Wagon се задвижва от един истински V8 Trumm: 6,4-литровият Hemi двигател генерира 410 к.с. и 582 Нм максимален въртящ момент от осемте цилиндъра, за куплирането на който отговаря шестстепенна автоматична скоростна кутия. Това не само гарантира приятно ускорение, но и порядъчна тяга – 4,7 тона е товарното тегло на Ram Power Wagon.

Под изцяло в черно боядисаната радиаторна решетка се намира стандартната Warn- лебедка, която също е малко по-голям модел. Лебедката Warn 12000 разполага с максимум до 5,4 тона тяга. Power Wagon се базира на Ram 2500 Heavy Duty 4x4 Crew Cab. Fiat-Chrysler все още пази цената в тайна, доставките ще започнат през втората половина на годината.

Коментари
comments powered by Disqus