Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ден втори. Карлос Сайнц набира скорост

07.01.2007 19:01
Туит

Карлос Сайнц с Volkswagen Race Touareg 2 бе най-бърз по време на втория състезателен етап на Рали Дакар. Испанецът прекоси за 00:59:26 часа специалния 67-километров участък сред хълмовете на Алгарве. При мотоциклетистите Елдер Родригес с Yamaha записа първи успех и оглави временно класиране след падането на вчерашния победител Рубен Фариа.

Керванът на Рали Дакар напусна Портимао и успешно достигна Малага, от където ще прекоси Средиземно море и ще поеме по пясъците на Черния континент. За Карлос Сайнц този етап бе успешен. Световният рали шампион записа най-добро време при автомобилистите и се изкачи на второ място във временното класиране. Не такава обаче бе съдбата на неговия съотборник Ари Ватанен. Финландецът закъса 17 километра преди края на състезателния етап, тъй като наводни своя двигател и изостана с повече от час и половина спрямо лидера Карлос Соуса. Победителят от вчера не успя да задържи изключително доброто темпо от първия ден и финишира с девето време, но запазвайки челната позиция.

Постепенно автомобилите на Mitsubishi започват да набират скорост. Победителят за Рали Дакар 2006 Люк Алфан, който вчера спука гума и леко изостана спрямо лидерите, постигна днес трето време. Нани Рома завърши втори, а Стефан Петерхансел – четвърти. След неудачите около Ари Ватанен и доброто представяне на конкуренцията от Mitsubishi фирменият тим на Volkswagen получи добър шанс да погледне сериозно на надпреварата и да се фокусира върху предстоящите етапи в Африка. Естествено, ако има желание да оправдае инвестицията от 43 милиона евро по разработката на автомобила и формирането на шампионския екип.

Въпреки проблемите на Юта Клайншмит BMW X-Raid има повод за радост, тъй като Герлен Шишери продължава стабилното представяне и запазва шансовете си да се включи в голямата битка между Volkswagen и Mitsubishi.

Вторият ден на Рали Дакар при мотоциклетистите премина под диктовката на Елдер Родригес с Yamaha. Португалецът постигна време от 1:02:44 часа и постигна първа етапна победа в своята кариера. Неговият сънародник Рубен Фариа падна в началото на специалния етап и не успя да задържи първата позиция в генералното подреждане, но въпреки това остана в челото с второ време. Основните фаворити за приза Серил Деспре и Марк Кома все още пазят умереното темпо и очакват “африканските” етапи, където е време и моторите на КТМ да се развихрят. В генералното класиране испанецът заема осма позиция, а неговият сънародник, но и основен конкурент – единадесета.

Днес надпреварата нямаше състезателен характер при камионите, тъй като масивните машини трябва да бъдат натоварени на ферибота, с който да прекосят Средиземно море и да акостират в Мароко. Третият етап от Рали Дакар се простира между Надор и Ер Рашидия. Общата му дължина е 648 километра, от които един състезателен участък от 252 км.

Коментари
comments powered by Disqus