Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Денис е предоставил на ФИА новите доказателства по шпионския скандал

15.09.2007 10:09
Туит
Денис е предоставил на ФИА новите доказателства по шпионския скандал

Босът на McLaren Mercedes Рон Денис разкри в петък, че самият той е информирал ФИА за доказващите вината на отбора електронни писма, които донесоха на Сребърните стрели изключване от шампионата при конструкторите за сезон 2007 и рекордната глоба от 100 милиона долара.

Авторите на електронните писма бяха ясни – световният шампион Фернандо Алонсо и тест-пилотът на отбора Педро де ла Роса, но кой предостави данните на ръководния орган във Формула 1 до последно беше тайна. Напълно реална изглеждаше една от интерпретациите – Алонсо търси начин да се освободи от договорните взаимоотношения с McLaren, а Флавио Бриаторе се опитва да върне световния шампион в екипа на Renault. Това е възможно единствено, ако английският тим бъде признат за виновен и понесе сериозни санкции, което се и случи.

Изненадващо за всички обаче “виновникът” се оказа друг – Рон Денис. 60-годишният англичанин призна пред репортери на пистата “Спа-Франкоршан”, че той се е свързал с ръководния орган на Формула 1 сутринта преди Гран при на Унгария, което резултира в повторното отваряне на случая и жестоките санкции, наложени този четвъртък от Световния съвет.

“Когато разбрах за наличието на нови доказателства, моментално се обадих във ФИА, за да ги информирам”, коментира Денис в Белгия.

Според някои дългогодишният опит на Рон във Формула 1 и непрестанно декларираната позиция за честност и справедливост, са достатъчно основание за подобно решение, въпреки че то е в ущърб на собствения му тим. Според слуховете обаче Денис просто се опитал да изпревари своя пилот Фернандо Алонсо, който по това време е бил уведомен, че го очаква сериозно наказание, ако не съдейства на ФИА по случая и прикрива информация.

Появи се и друга интерпретация по случая. Активна роля в шпионския скандал е имал и Кими Райконен, който неведнъж е заявявал, че McLaren се включва на честотите на Ferrari и подслушва комуникацията между пилотите, техническия екип и ръководството.

Междувременно Денис заяви, че все още не е решил дали ще обжалва решението на Световния съвет. “Имаме седем дена. Ще обмислим внимателно позицията на компанията, едва след като прегледаме пълното решение на ФИА”, споделя босът на McLaren.

Вчера ръководният орган на Формула 1 публикува цялата информация, на базата на която бе отворен наново случая по шпионския скандал. В прессъобщението са цитирани дословно разговорите между Алонсо и Педро де ла Роса, които се отнасят до незаконното използване на технически данни, собственост на Ferrari. Подробно е описана и комуникацията между Степни и Кулан, която включва общо 288 съобщения и 35 телефонни разговора за периода 11 март 2007 – 3 юли 2007.
Коментари
comments powered by Disqus