Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Денис: Не очаквахме колата за сигурност да остане толкова дълго

21.07.2008 11:07
Туит
Денис: Не очаквахме колата за сигурност да остане толкова дълго

Тим-шефът на McLaren Рон Денис заяви, че решението Люис Хамилтън да не посети бокса при кола за сигурност на пистата, е провокирано от предвижданията на отбора състезанието да бъде подновено по-рано.

Сейфти карът излезе на пистата по време на 36-ата обиколка заради катастрофата на Тимо Глок и остана цели шест тура, като за този период само трима пилоти не посетиха пита. Единият от тях беше временният лидер Люис Хамилтън, което усложни неимоверно задачата му до края на надпреварата. 23-годишният англичанин загуби позиции при второто си влизане в бокса и трябваше да изпревари последователно Ковалайнен, Маса и Пикет, за да си върне първото място.

„Две са причините, за да вземем това решение“, коментира тим-шефът на McLaren Рон Денис. „Избирахме определена стратегия за единия автомобил и друга за втория. Със сигурност едната щеше да се окаже правилната. Имахме достатъчно гориво в автомобила на Люис. Ето защо, когато колата за сигурност се появи, преценихме, че той може да остане на пистата и после отново да натрупа преднина. Доколко това решение е адекватно, демонстрираха Хайдфелд и Пикет, които не влязоха в бокса. При Пикет стратегията с един пит се оказа решаваща, а Хайдфелд спечели позиции, защото изтегли назад второто си спиране.“

„Колата за сигурност обаче остана на пистата по-дълго отколкото очаквахме. Не бяхме забелязали, че автомобилът (на Глок) е до бариерите, не мислехме, че ще се налага да го местят. Видяхме единствено отломките на пистата. Оказа се, че колата за сигурност се прибра по-късно от очакванията ни, след което нямаше достатъчно време.“

„Другата причина е, скоростта, с която разполагахме. През по-голяма част от състезанието печелихме по 3/4 от секундата на обиколка. Ето защо преценихме, че това е правилното решение. Сега, след финала, мисля, че по-добре би било и двата автомобила да минат през бокса, но след като се обърне колата, пътища много. Това не е решение на нашите специалисти по стратегията, нито на нас, хората на питуола, това е решение, взето предварително в Уокинг.“

Денис, чийто тим се извини по радиото на Хамилтън за грешката секунди след финала, поздрави своя пилот за отлично свършената работа. „Той направи едно прекрасно състезание, няма две думи по този въпрос. В първата серия бе с класа над всички, но и през цялото състезание бяхме достатъчно бързи, за да се чувстваме комфортно.“

Коментари
comments powered by Disqus