Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Денис: Не сме наясно какво е темпото ни за момента

24.03.2008 10:03 1
1
2571830626
Туит
Денис: Не сме наясно какво е темпото ни за момента

Босът на McLaren Рон Денис е категоричен, че едва в Барселона ще има ясна картина относно разпределението на силите във Формула 1.

Сребърните стрели стартираха сезон 2008 с победа, след като Люис Хамилтън спечели Гран при на Австралия преди седмица, а Хейки Ковалайнен завърши пети. На „Сепанг” този уикенд обаче двамата пилоти получиха наказание от пет места назад на стартовата решетка след квалификациите и логично отстъпиха водещата роля на основния конкурент Ferrari. Ковалайнен донякъде компенсира изоставането и с перфектно каране завърши на подиума. За Хамилтън обаче проблемите продължиха. При първото спиране в бокса 23-годишният англичанин се забави с десет секунди над обичайното, след като механиците имаха проблем със смяната на предна дясна гума.

„Не сме наясно какво е темпото ни за момента”, коментира Денис след финала на Гран при на Малайзия. „Едва в Барселона (27 април) ще знаем какъв е потенциалът на автомобила ни. Казвал съм го и преди, ще го кажа и сега. Австралия, Малайзия и Бахрейн са много нетипични писти и не са показателни относно разпределението на силите. Едва в старта за Голямата награда на Испания ще видим пълната картина”.

Ключовият фактор за разликата в резултатите между двете състезания е мястото на стартовата решетка, категоричен е Денис. „Когато си в трафик, натоварването върху предните гуми е по-голямо, това затруднява допълнително пилотите. Когато пистата пред нас беше чиста, темпото ни бе добро. Ето затова е важно да си в челото, видяхме го и в Мелбърн, и тук. Ако това е най-лошият уикенд за нашия тим през годината, ще съм доволен.”

Денис съжалява за проблемите на Люис в бокса, където англичанинът загуби повече от десет секунди спрямо конкурентите си. „Единственият проблем по време на цялото състезание беше, когато механиците се забавиха със смяната на колелото. Щяхме да сме трети и четвърти, ако това не се беше случило. Надпреварата бе също така много спокойна и промените в подреждането ставаха изключително трудно. И все пак, начело сме и в двата шампионата, което определено не е лошо постижение за началото на сезона.”

Хамилтън е начело в класирането при пилотите с актив от 14 точки, с три повече от Райконен и Хайдфелд, които си поделят второто място. Ковалайнен е четвърти с десет точки. В отборната надпревара McLaren има 24, BMW Sauber – 19, а третият Ferrari – 11.

Коментари

Венци
Този път поне Денис поне не започна с оправданията за сметка на британската преса: [b]"The Sun"[/b] [i]"Люис измъчван от жажда в Малайзия"[/i] [b]"The Times"[/b] [i]"Хамилтън в борба с дехидратацията"[/i] [b]"The Evening Standard"[/b] [i]"Кими първи - Хамилтън без късмет и вода"[/i] [u]Колкото и оправдания да се изпишат маминото детенце Хамилтън се провали. Право да се оправдават с температурите имат само пилотите на BMW, чиято температура в кокпита е с около 5 градуса по-висока от тази в болидите на другите отбори!!![/u]

comments powered by Disqus