Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Detroit showcar Audi e-tron: По-малкият брат

12.01.2010 10:12
Туит

На автомобилния салон в Детройт Audi изненадващо представи втора версия на електромобила e-tron. Прототипът Detroit showcar Audi e-tron е с 27 см по-къс от предходния модел, с 12 см по-тесен и с 1 см по-нисък, като тежи 1350 кг. (1600 кг за e-tron).

По-малките малките размери на Detroit showcar Audi e-tron моментално провокираха спекулациите, че този модел ще се използва като база за новия R4, за който ви споменахме през октомври миналата година. Официална информация за това дали наистина инголщатци планират производството на мини R8 обаче все още няма.

Архитектурата на силовия тракт при Detroit showcar Audi e-tron се различава съществено от тази при представения във Франкфурт модел. В случая два електромотора с автономно охлаждане, а не четири, задвижват колелата на предната и задната ос, като общата им мощност е 150 кВт (204 к. с.), а максимален въртящ момент - 2650 Нм. При това положение за класическото упражнение от 0 до 100 км/ч са нужни 5,9 секунди срещу 4,8 за по-големия брат. Върховата скорост е ограничена на 200 км/ч, за да се гарантира максимално дълъг автономен пробег.

Литиево-йонната батерия на прототипа разполага с 45 кВт, които според немците са достатъчни за 250 километра пробег благодарение и на системата за рекупериране на кинетичната енергия. Теглото й е 399 килограма, като е разположена пред задната ос с цел оптимално разпределение на масите между предната и задна част на автомобила – в случая 40 към 60%. Зареждането от стандартната електрическа мрежа отнема 11 часа, като при източник на промишлен ток са нужни само два.

Дизайнерският екип на Audi е запазил стилистиката на e-tron с обърнатата радиаторна решетка и двата напречни въздуховода под челните светлини. Страничните дефлектори, които са запазена марка за R8, също отсъстват. Колелата са 19-цолови с гуми 235/35 отпред и 255/35 за задната ос.

В интериора има съществени промени спрямо серийния модел, като например отсъствието на скоростен лост. Между класическите контролни уреди е разположен големия дисплей на информационно-навигационната система, която се контролира от скролпада на волана.

На този етап от Audi не предоставят никаква информация за бъдещето на модела.

Коментари
comments powered by Disqus