Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Devon GTX: 8,4 литра лудост

17.08.2009 18:35 2
2
2571856087
Туит

В началото на месец август ви съобщихме, че Devon GTX е подобрил рекордното постижение за сериен автомобил на пистата „Лагуна Сека”, спирайки хронометрите на 1:35.075 минути. Сега е време да разгледаме малко по-подробно американския суперспортист, който бе представен официално на Пебъл Бийч този уикенд.

Devon GTX, първият проект на базираната в Калифорния компания Devon Motor Works, ще се появи на пазара в началото на 2010 г., като базовата цена на модела ще бъде 500 000 долара. Срещу допълнителните 25 000 ще може да си поръчате и опционалния състезателен пакет. Всяка година Devon Motor Works ще произвежда по 36 автомобила.

Какво се крие под капака на американския атлет. Типично в стила на янките моторът е с впечатляващ работен обем – 8,4-литра, но максималната мощност достига 650 к. с. при 6100 об./мин, тъй като масивният V10 разчита единствено на атмосферно пълнене. Шестепенна механична скоростна кутия задвижва задните 20-цолови колела на Devon GTX, обути в гуми на Michelin с размери PP335/30ZR20. Предната ос разчита на 19-цолови джанти и гуми P295/30ZR19.

Високоефективната спирачна система с 380-милиметрови дискове и шестбутални апарати отпред и 355-милиметрови и четирибутални отзад гарантира отличното обратно ускорение на дългия 4374 мм автомобил. Панелите, както и аеродинамичните компоненти на Devon GTX, са изработени изцяло от карбон. Стандартно спортистът от Калифорния разчита на коиловъри с двустепенна настройка, но се предлага и с активно окачване.

Отварящите се напред и нагоре врати, късите надвеси и двойният централно разположен накрайник на изпускателната система правят най-голямо впечатление във външността на автомобила, но и интериорът може да се похвали с доста атрактивни решения. Спортните карбонови седалки са оборудвани с шестточкови колани, аудиосистемата е на McIntosh, а кожената двуцветна тапицерия – комбинирана с алуминиеви апликации. Контролните уреди са изобразени в аналоговия им вариант на LCD дисплей с висока разделителна способност.

Ако все още не сте убедени, че този автомобил може да покори „Лагуна Сека” за 1:35.075 минути, ето го и доказателството.

 

Коментари

Kiro Manivelata
Potentzialen shampion v American Le Mans Series!?

Вини
Тази форма, този дизайн . . такова копие на TVR и китайците не биха могли да направят . .

comments powered by Disqus