Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Devon GTX: Несигурно бъдеще

07.01.2010 11:14
Туит

Почитателите на суперавтомобили се надяваха Devon GTX да бъде крачката, която ще доведе до възраждането на легендата Dodge Viper. Решението на Chrysler да ликвидират модела и да се концентрират върху по-компактни и икономични автомобили вероятно ще означава край и на проекта Devon GTX.

Според публикации в специализираната американска преса, Devon Motorworks все още не са оповестили официално закриването на проекта за суперкар GTX, тъй като компанията планира да направи още един последен опит да откупи правата върху модела Viper от Chrysler.

Автомобилът бе представен миналото лято на изложението Concours d'Elegance в Пебъл Бийч, Калифорния. Тогава бе оповестено, че годишно ще бъдат произвеждани по 36 броя от Devon GTX, като първите продажби трябваше да бъдат през тази година.

По данни на Devon Motorworks, суперавтомобилът ще се задвижва от 8,4-литров V10 двигател с мощност 650 к.с. По време на официални тестове с прототипната версия на GTX, той е завъртял една обиколка на прочутата писта „Лагуна Сека” за впечатляващото време от 1:35,075 мин. Времето е с 4,5 сек. по-добро от това, дадено на същото трасе от Nissan GT-R.

Коментари
comments powered by Disqus