Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дейвид Култард отказал да бъде №2 във Ferrari

13.07.2010 13:26
Туит

Шотландецът смята, че атаките на Марк Уебър към Red Bull заради скандала на "Силвърстоун" са рискован ход.

Бившият пилот във Формула 1 Дейвид Култард призна, че в активните си години е отказал да стане втори пилот на Ferrari със съотборник Михаел Шумахер.

Шотландецът сподели това в колонката си в английския вестник Telegraph във връзка със скандалите около фаворизирането на Себастиан Фетел от тима на Red Bull пред Марк Уебър.

Според него бившият му екип опитва да се отнася по еднакъв начин със своите пилоти. „Веднъж вече отказах възможността да се преместя във Ferrari, защото не приех да подпиша като втори пилот на Михаел“, заяви Култард.

Той смята, че има два начина за работа със състезателите в един отбор – чрез равнопоставеност или с откритата подкрепа към единия от двамата пилоти, както беше при работата на Ferrari с Шумахер.

39-годишният шотландец признава, че подходът на Скудерията е много по-ефективен с оглед спечелването на шампионската титла, но търпи критики от морална гледна точка. „Предпочитам вторият начин. Той се изразява в справедливата равнопоставеност, но в действителност тя е много нестабилна и трудно изпълнима“, обясни Култард.

Бившият пилот, който два сезона беше съотборник с Уебър в Red Bull и в края на 2008 г. се оттегли от спорта, за да бъде заменен от Фетел, не смята че отборът фаворизира германеца. В същото време той не е убеден, че откритите атаки на Уебър към екипа заради скандала с взимането на неговото предно крило на „Силвърстоун“ са най-правилният подход.

„Марк определено усеща, че в момента може да получи повече подкрепа от феновете и се опитва да засрами тима за неговите действия. Това обаче е рискована стратегия. Ако той допусне грешка, отношенията му с екипа може да станат непоправими“, смята бившият пилот на McLaren.

„Ако Марк излезе победител, тогава ще затвърди позицията си, ще привлече симпатиите на публиката и ще бъде запомнен като железният шампион, преборил неравнопоставеността за своята титла“, завършва Култард.

Коментари
comments powered by Disqus