Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дейвидсън: Щях да съм в Honda, ако не бяха промените

12.01.2009 10:32
Туит

Бившият пилот на Super Aguri призна, че е бил само на крачка от договор с екипа на Honda преди японският производител да обяви оттеглянето си от шампионата.

Британецът остана без отбор миналата година, след като Super Aguri фалира през май. За новия сезон обаче Дейвидсън е водил активни преговори с екипа на Honda, но след като японският производител обяви намеренията си да напусне Формула 1, участието му в шампионата отново е под въпрос.

„Водех сериозни преговори за титулярното място, най-малкото бях сигурен за тестови пилот“, коментира Дейвидсън по време на Autosport International Show този уикенд. „Преговорите вървяха много добре, няколко седмици преди да обявят решението си сделката бе почти финализирана. Сега съм в много сходна с тази на Дженсън Бътън ситуация.“

„В момента възможностите отново да карам във Формула 1 са твърде ограничени. Никога не трябва да се предаваш, но аз съм реалист, все пак съм бил в сходна ситуация миналата, както и по-миналата година. Това, че работих със Super Aguri, ми помага много, защото в този тим нещата винаги са ставали по трудния начин.“

Дейвидсън признава, че обмисля всякакви опции, включително и участие в „Льо Ман“. „Харесвам всякакъв тип състезания и много не мисля преди да се впусна в подобно приключение. Участвал съм и преди в „Льо Ман“, с радост бих се състезавал отново. През 2003 година си обещах, че ще се върна, ето защо съм се насочил натам."

"В момента има много опции, за част от тях на този етап не мога да говоря. Не става въпрос само за проекти, в които ще изпълнявам ролята на пилот. Няма да се преквалифицирам на коментатор обаче, това е просто само един от ангажиментите ми. Иска ми се да продължа да работя с BBC Radio Five Live, защото наистина се забавлявам. Но съм се насочил и към други проекти, които не изискват от мен постоянно да съм зад волана.“

Бившият пилот на Super Aguri отхвърля възможността да тръгне по стъпките на Тимо Глок и Джорджо Пантано, които се завърнаха в GP2, след като останаха „безработни“ във Формула 1. "За съжаление GP2 се издържа от платени пилоти. Мисля, че един сезон в сериите струва около 2 милиона евро, не смятам, че това е за мен. Това са прекалено много ресурси. Знам, че има и платени пилоти. Например, мисля, че Пантано е един от професионалистите в GP2, но те са твърде малко.“

„GP2 е задължителната стъпка преди Формула 1. Сериите са необходими, за да си изградиш име. Мисля, че вече съм минал през този етап, ето защо получих шанс да се състезавам във Формула 1. Всички оценяват качествата ми и това, че в момента седя пред вас без отбор, не е защото не съм достатъчно добър. Причината е, че Honda се отказа.“

Коментари
comments powered by Disqus