Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ди Граси: На 70% ще карам във Формула 1 догодина

22.10.2009 14:33
Туит
Ди Граси: На 70% ще карам във Формула 1 догодина

Тестовият пилот на Renault Лукас ди Граси е един от възможните кандидати за новака Manor. Бразилецът обаче все още изчаква решението на настоящия си отбор.

Renault си осигури услугите на Роберт Кубица по-рано този месец, след като Ferrari обяви официално, че Фернандо Алонсо поема към Маранело догодина. Ситуацията около втория пилот на отбора обаче все още е неясна.

Понастоящем за французите кара Ромен Грожан, който се ползва със стабилно лоби в Renault. Качествата му са неоспорими и за тях говорят титлите в по-долните категории, но представянето на Грожан в последните няколко състезания поставя под въпрос бъдещето му. Един от най-сериозните кандидати за негов заместник е Лукас ди Граси. Бразилецът обаче е искан и от Manor, който догодина ще дебютира във Формула 1.

„В момента всичко изглежда добре“, коментира ди Граси за Autosport. „На този етап съм ангажиран с Renault. Там все още има едно пилотско място, което трябва да бъде решено, а престоят ми тук е наистина успешен. От Renault са ми помагали много, така че засега съм обвързан с тях.“

„Знам, че и новите отбори също проявяват интерес към мен, но на този етап е трудно да направиш преценка в кой от тях имаш по-голям шанс. Отсега се знае, че те едва ли ще са на върха догодина, но кой специално ще разполага с по-добър цялостен пакет ще разберем след няколко седмици. Едва тогава ще имаме яснота.“

Граси не коментира на какъв етап са преговорите, които води с Manor, но признава, че за него това е най-атрактивната опция.

„От това, което разбрах, Manor е най-добре подготвеният от новите тимове – от гледна точка на техническия персонал, маркетинга, финансовата подкрепа. Мисля, че там се работи сериозно, ето защо са най-отгоре в моя списък.“

На въпроса как оценява шансовете си да кара във Формула 1 догодина, Лукас ди Граси отговаря: „Бих казал около 70%. Всичко зависи от следващите няколко седмици. Ще има сериозни промени, след като сезонът завърши.“

По-рано тази седмица Роберт Кубица заяви, че няма да се меси в избора на Renault при избора на втори пилот и че французите обсъждат кандидатурите на неколцина опитни състезатели.

Коментари
comments powered by Disqus