Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дилян Попов освобождава дясната седалка

09.11.2007 15:11
Туит
Дилян Попов освобождава дясната седалка

За Дилян Попов, навигаторът на Ясен Попов в отбора на OMV Рали Тим, финалът на Виктори Рали София ще е последното състезание в България, в което двамата братя ще бъдат екипаж. 32-годишният копилот, който заедно с Ясен спечели две първи места в генералното класиране на националното първенство (1998 и 2005), две балкански титли (1997 в група N и 1998 година в генералното класиране) в бъдеще ще остане част от екипа на БулРейс като мениджър.

„Смятам, че като навигатор съм дал всичко на Ясен. Имам самочувствието, че съм достатъчно добър, един от най-добрите в България щурмани. 55 ралита са една чудесна цифра, след която идва време за равносметка“, споделя Дилян Попов. „Арената на навигаторството ми е позната, постигнал съм особено висока успеваемост. Желая да използвам опита си в една нова територия, каквато е спортният мениджмънт и бизнеса. Искам изрично да подчертая, че не напускам спорта, а само освобождавам дясната седалка. Ще работя активно не само за отбора на БулРейс, но и искам да помагам за развитието на автомобилния спорт в България.”

Дилян Попов вярва, че раздялата на екипажа е логичен момент от неговото развитие и решението е било взето още в края на 2006 година, когато навигаторът съвсем сериозно обяви, че това ще е последният му състезателен сезон.

„За мен да си навигатор в автомобилния спорт е начин на мислене, на поведение, това е истинско изкуство“, обяснява Дилян. „Навигаторът е преди всичко психолог, който може да мотивира своя пилот.”

В продължение на две години – 1993 и 1994, Дилян Попов е механик на своя брат. През 1997 г. за първи път да става навигатор на Ясен. Малкият брат заема мястото на Бойко Благоев, от когото научава първите неща в сложната наука на автомобилната навигация.

„Решението ми не е взето под влияние на емоции и е добре обмислено заедно с Ясен още през миналото лято”, допълва Дилян Попов.

По време на OMV Рали Ю, когато на Ясен Попов за първи път се наложи да замени след 11 години своя навигатор с пловдивчанина Никола Попов, стана ясно, че като пилот той продължава да е особено конкурентоспособен и с друг добър партньор. Това кара Дилян Попов още от сега, разсъждавайки като мениджър, да смята, че неговото излизане от екипажа няма да доведе до катаклизъм в отбора.

„Уважавам решението на брат ми, определено ще ми липсва като навигатор“, заявява Ясен Попов. „Но всеки човек се развива и вярвам, че моментът е правилен, за да може Дилян да направи тази стъпка.”

Двамата братя реално ще се разделят след финала на Рали Ирландия, веднага след което в БулРейс ще започне сериозното оглеждане на българския пазар на навигатори за намирането на най-подходящия партньор на Ясен Попов.

Коментари
comments powered by Disqus