Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дисквалифицираха Фетел и Рикардо

22.11.2014 19:38
Туит
Дисквалифицираха Фетел и Рикардо

Себастиан Фетел и Даниел Рикардо ще стартират от дъното на колоната в Абу Даби, след като ФИА потвърди, че предните крила на RB10 не отговарят на правилника.

Докладът на техническия делегат на ФИА Джо Бауер след квалификацията гласи, че хоризонталните аеродинамични елементи на предното крило на RB10 се деформират при движение с висока скорост, когато аеродинамичното притискане нараства.

"Смятам, че това е в разрез с член 3.15 от Техническия правилник на Формула 1", се казва в официалния документ. "Ето защо отнасям случая към стюардите за изясняване."

Екипът на Red Bull е получил възможност да се защити и да обясни причината, която стои зад деформацията на хоризонталните елементи. Стюардите обаче не са приели версията на австрийците и резултатите на Фетел и Рикардо от квалификацията са анулирани. Двамата все пак ще могат да участват в предстоящата надпревара, но ще потеглят от дъното на колоната.

"След решението на стюардите, засягащо предното крило на двата ни автомобила, трябва да съобщим, че бяхме отстранени заради теста за огъване на предното крило, когато е пределно ясно, че останалите екипи интерпретират правилата по сходен на нашия начин. Отборът приема решението на стюардите и утре ще стартира от дъното", се казва в съобщението на тима.

Огъването на предните крила при определени условия е прийом, който Red Bull използва вече близо пет години. ФИА дори бе принудена да промени тестовата процедура за този компонент на автомобила заради австрийския тим и въпреки това екипът на Кристиан Хорнър винаги минаваше проверката. В случая обаче явно става въпрос за хоризонталните каскадни елементи в двата края на предното крило, а не за основната работна плоскост.

Коментари
comments powered by Disqus