Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дизайнът на Alfa Giulia е вдъхновен от 156, а не от Серия 3

10.11.2015 13:27
Туит

Пазарната премиера на Quadrifoglio ще закъснее до средата на следващата година

Приликите в дизайна между средноголемия седан Alfa Romeo Giulia и основния конкурент - BMW Серия 3 - са толкова очевидни, че човекът, който отговаря за външния вид на Giulia защитава работата си без да иска. "Ние не копираме BMW. Взехме вдъхновение от нашето минало, по-специално от 156", заяви главният дизайнер на Alfa Romeo - Алесандро Маколини.

Маколини направи този коментар по време на изявлението му по повод автомобилния дизайн пред специалисти в Мантова, Италия, през миналия месец. „Ще се радваме, ако  Alfa Giulia може да съответства на успеха на модела 156, който през 2000 г. достигна 120 000 продажби в световен мащаб”, подчерта той.

Продажбите на Alfa непрекъснато спадат през последните години, след като компанията майка Fiat Chrysler сви моделната гама до два по-масови модела - компактния Giulietta и субкомпактния MiTo, и ограничено производство на спортния автомобил  4C. Alfa разчита Giulia да запали искрата и да предизвика увеличаване на глобалните продажби на марката до 400 хил. единици. През 2014 общите продажби на Alfa бяха по-малко от 70 000 автомобила.

Подход отгоре-надолу

Alfa визуализира версията Giulia Quadrifoglio с висока ефективност. Автомобилът е оборудван  с двигател V6  и мощност 510 к.с. Той бе представен в тесен кръг през юни, а публичният му дебют се състоя неотдавна на автомобилното изложение във Франкфурт.

Продажбите на Giulia трябва да започнат до края на годината с версията Quadrifoglio, чиято стартова цена ще бъде 95 000 евро в Италия, но пазарната премиера на седана ще закъснее до средата на следващата година, твърдят запознати доставчици.

Продажбите на цялата моделна гама на Giulia, в която ще влязат нов 2,0-литров бензинов двигател и нов 2,2-литров дизелов агрегат, вероятно ще започнат в Европа в края на следващата година, вместо през март, заявиха източниците. Лансирането на Giulia в САЩ е планирано да се случи около 3 до 6 месеца, след като колата започне да се продава в Европа.

Версията Quadrifoglio, която има максимална скорост от 307 км/ч, е призвана да бъде конкурент на такива модели като BMW M3 и Mercedes-Benz C-класа AMG. Стандартната Giulia Quadrifoglio ще излезе на пазара в началото на 2016 г., като цената ще започне от 79 000 евро. Alfa не разкрива обаче цените за другите модели.

Автомобилният производител също не е обявил никакви производствени обеми за Giulia. Агенцията IHS Automotive в последната си прогноза сочи, че Alfa ще достигне малко над 230 000 годишни продажби до 2018 г. в сравнение с 68 000 през миналата година. Малко под 50 000 единици от тези продажби ще се паднат на Giulia и около 23 000 на базирания върху Giulia кросоувър, твърдят анализаторите.

Високоскоростен интериор

Alfa знае, че за да  постигне амбициозните си продажби, ще трябва Giulia да се открои над такива съперници като наскоро стартиралото  девето поколение на Audi A4. Ето защо италианският производител се стреми да направи интериора на седана уникален.

Един от начините да бъдат убедени клиентите в избора си е всеки детайл в интериора да е наистина функционален и е тестван от специалистите, каза  Ина Кондакова, главен интериорен дизайнер на Giulia по време на конференцията Мантова.

"Очакванията за Giulia са много високи, така че решихме да не предприемаме по-компромисен подход", каза тя, добавяйки, че всяка част от интериора е проектирана специално за Giulia.

Друго нещо, което направих, беше да намаля диаметъра на волана на Alfa Giulia и да стане по-удобен за водача, да вижда спокойно всички уреди на  арматурното табло, както и показателите на автомобила.

Два от осем

Fiat Chrysler е отделил 5 милиарда евро за възраждане на Alfa. Досега в Alfa са вложени е 2 милиарда евро за проектиране на  Giulia и да подготви кросоувъра на основата на Giulia, първият такъв модел на марката, който вече е почти готов, каза шефът на FCA  Серджо Маркионе. Всъдеходът ще се конкурира с Audi Q5 и BMW X3.

Маркионе заяви на 28 октомври, че компанията повторно ще разглежда стратегията за глобална експанзия на Alfa заради забавянето на китайския пазар. Той отново потвърди инвестицията от 5 милиарда евро за стимулиране на продажбите на Alfa до 400 000 единици с осем нови модела, но заяви, че инвестицията ще бъде финализирана през 2019 г. или 2020 вместо 2018, както бе обявено през май 2014.

Коментари
comments powered by Disqus