Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дизайнът на новия автомобил на Илиев ще бъде избран след конкурс

24.02.2010 14:45
Туит

Отборът на петкратния рали шампион Димитър Илиев и навигатора му Янаки Янакиев обявява конкурс за дизайн на новия състезателен автомобил на VIVACOM Rally Team – Skoda Fabia S2000.

Конкурсът е отворен за всички участници, които намират вдъхновение в изкуството на дизайна, в автомобилите и автомобилните спортове и желаят да представят своята концепция за брандинг на „супера“ през новия състезателен сезон.

Всеки участник в конкурса може да кандидатства с до пет проекта до 26 март 2010 г. Официалният регламент и техническите изисквания за дизайна на автомобила са качени на обновения сайт на отбора. Най-добрият дизайн ще бъде избран от жури в четиричленен състав: г-н Бернар Москени, gлавен изпълнителен директор на VIVACOM, Владимир Илиев, спортно-технически мениджър на VIVACOM Rally Team, Иван Тодоров, главен изпълнителен директор на Еуратек Шкода България, Владилен Ачев, криейтив директор на рекламна агенция Publicis Marc Group и Николай Златков, председател на АДАС. Най-добрият проект ще бъде изпълнен върху автомобила и представен на медиите и феновете на 16 април заедно със състезателната програма на VIVACOM Rally Team за 2010 година.

Всички получени проекти ще бъдат публикувани в сайта на отбора и ще кандидатстват за наградата „Най-добър дизайн”, която се определя от журито на конкурса и се реализира върху състезателния автомобил. Името на победителя ще бъде изписано върху новата Skoda Fabia S2000. Освен това, той ще получи парична награда от 1000 лева и ВИП пропуск за двама души за бокса на VIVACOM Rally Team за rали „България“, което е кръг от WRC през тази година.

Представителите на медиите ще имат възможност да излъчат свой собствен победител, който ще спечели предметна награда от VIVACOM. Всички журналисти, които дадат своята оценка за проектите в конкурса, и победителят в категорията „Награда на медиите” ще получат ВИП пропуски за двама души за бокса на VIVACOM Rally Team за рали "България".

В началото на месеца петкратният национален рали шампион Димитър Илиев преподписа своя рекламен договор с VIVACOM за още две години. Благодарение на дългосрочното партньорство с телекома, отборът VIVACOM Rally Team ще има възможност за първи път да се състезава с автомобил версия Super 2000. Илиев и Янакиев ще вземат участие във всички кръгове от националния рали шампионат с чисто новата Skoda Fabia S2000.

Миналата седмица Илиев се завърна от завода в Чехия, където се договори за техническите спецификации на новия автомобил.

Коментари
comments powered by Disqus