Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дизеловият скандал ще ускори електрификацията в Германия

26.10.2015 09:54
Туит

Градският автомобил BMW i3 е най-продаваният електрически модел в страната

Скандалът около фолксвагенските дизелови двигатели навежда на идеята германските власти да стимулират на търсенето на електрически автомобили. Министерството на транспорта, начело с министъра Александър Добриндтом, проучва възможностите за построяване веднага на 10 000 станции за зареждане, така че до 2020 година по пътищата на Германия да се движат един милион електрически автомобила.

Целта е много амбициозна, предвид факта, че дори Норвегия е по-електрифицира страна (като се има предвид делът на  моделите с батерии спрямо общия брой автомобили е много по-висок). През миналата година там са били продадени около 20 000 електрически автомобила, което е почти два пъти повече, отколкото на  германския пазар. Градският автомобил BMW i3 е най-продаваният електрически модел в Германия: 2233 коли са продадени през 2014.

Така нареченото споделяне, а при BMW известно като DriveNow, е един от основните локомотиви на разпространението на електрически автомобили.

В Германия в края на миналата година има изградени само 2400 станции за зареждане. Ясно е, че лошата инфраструктура, както и ограничената моделна гама от електрически автомобили, възпира купувачите. За да се справят с тези фобии правителството предвижда съвместно с частния сектор да споделят в електрозареждащата система около 100 милиона евро. Интересното е, че през 2013 г. шефът на Съюза на германските автомобилни производители Матиас Висман прогнозира, че до 2015 г. продажбите на електрически автомобили в Германия ще възлизат на не по-малко от 100 000 електромобила годишно. Да, ама не.


Коментари
comments powered by Disqus