Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

DKR 911 BiTurbo: Авангардизъм

21.10.2008 12:28
Туит

Поредното тунинг ателие, което се е пробвало върху версията 997 на най-успешния модел на Porsche, е DKR Tuning.

Германците са известни с богатия си опит в силовия тунинг и поне в това отношение двигателят на знаменития спортист не е кой знае каква философия за тях. По-трудното е било да направят корекции по външността на автомобила, които да го отличават от останалите представители на семейството на 911, преминали през допълнително подобряване.

От снимките е видно, че не само са се справили подобаващо, но и са създали една подчертано авангардна естетическа визия за класическия образец на спортния автомобил за всекидневна употреба. Към пакета за оптичен тунинг влизат новата предна броня с издължен напред спойлер, странични прагове и нов по-голям заден спойлер.

Благодарение на оптимизираната работа на електронния блок на двигателя, а също и след подмяната на системата за отработени газове, моторът вече има мощност от 540 конски сили и максимален въртящ момент 775 нютонметра.

Коментари
comments powered by Disqus