Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

DMC Maximus Ferrari FF: Добро предположение

23.06.2011 11:56
Туит

Доставките на Ferrari FF тепърва започват, но немският тунер DMC вече е готов със своите предложения. Най-впечатляващото от тях засяга 6,3-литровия V12.

Екипът на DMC е използвал 3D сканиране, за да подготви новия аеродинамичен пакет за Ferrari FF, който ще бъде изработен изцяло от карбон. Броните, праговете и дифузорът са заменени, а към тях немският тунер е добавил и спойлер за вратата на багажника.

Тези промени би трябвало да гарантират не само по-предсказуемо поведение на автомобила при високи скорости, но и да намалят със 70 килограма от общото му тегло благодарение на използвания композитен материал за производството им. В програмата на DMC, която носи името Maximus, влизат още новите олекотени колела (21 цола за предната ос и 22 за задната) с гуми Pirelli PZero.

Истински забавно обаче става под капака, тъй като 6,3-литровият V12 на Ferrari ще получи спортна изпускателна система от неръждаема стомана с 90-милиметрови накрайници, нови смукателни колектори, уголемени инжектори, въздушни филтри с по-голям дебит и най-важното – система за принудително пълнене с механичен компресор. В резултат максималната мощност ще бъде увеличена на 876 к.с., а въртящият момент ще отчита своя пик при 862 Нм (със 216 к.с. и 179 Нм повече спрямо стандартната версия), което на практика се изразява в ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди. Максималната скорост ще надхвърля 340 км/ч.

Цялото това описание звучи повече от прекрасно. На този етап обаче то остава едно добро предположение, тъй като същинската работа за екипа на DMC тепърва предстои с появата на първите бройки на Ferrari FF.

Коментари
comments powered by Disqus