Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

DMC префасонира G-класата: Специалният Zeus с 880 к.с.

20.01.2016 11:58
Туит

Цялата предна част, включително бронята, е изградена от карбон

Според гръцката митология Зевс побеждава собствения си баща Кронос в епична битка и бива провъзгласен за баща на боговете. Подобна завладяваща позиция заема преустройството на  AMG G-класа от палитрата на DMC.

Първата G-класа с "лоши очи"

Тунерите от DMC, които досега се занимаваха предимно с преустройството на Lamborghini, реализираха втората си реконструкция на всъдеход - DMC G63 AMG Zeus. За версиите на Mercedes G65, G63 и G55 те предлагат широкомащабен карбонов бодикит, който е невиждан досега: G-класата е с „лоши очи“. Така дизайнерите на DMC с няколко наклонени ръбове придават на лицето по-агресивна визия. При това цялата предна част, включително бронята, е изградена от карбон. Тунерът се е осмелил да направи също от карбон дори капака на двигателя, целия покрив и резервното колело.

Най-широката G-класа към днешна дата

Наред с по-широките калници, предна и задна броня, G-класата се идентифицира като най-голямата досега. Но DMC успокоява клиентите: всичко е преминало TÜV. Разбира се, едно такова преустройство изисква също и допълнителни действия, като например тунерът DMC е конструирал 24-цоловите джанти от кован алуминий. Ако клиентът вече има подходящи колела, комплект четири сантиметрови дистанционери поддържат колелата в същата диря. DMC предлага като алтернатива, при поискване и ултра вдлъбнати 285 джанти. Zeus слиза от поточната линия с гуми съответно 24 x 10. Достатъчно големи, за да скрият едно малко дете, шегува се тунерът.

Zeus се набива на очи 

DMC G63 Zeus не е тих автомобил. Тунингованият двигател с 880 к.с. издишва през новоконструирана изпускателна система, която предизвиква страх и ужас в съседите, още при самото запалване на двигателя. Ако някой срещне Zeus нощем, той ще изпадне в същия шок, докато не бъде осветен с фаровете и двете светодиодни двойки. Автомобилът разполага с достатъчно силно осветление, с което може да отиде дори на нощно сафари, заявяват от DMC. Интериорът също позволява да бъде променян и  персонализиран, например с италианска кожа или алкантара. DMC G63 Zeus, който беше представен в началото на януари за първи път в Хонконг е лимитиран до десет екземпляра.

Коментари
comments powered by Disqus