Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Добра новинa: Ferrari бележи ръст!

10.02.2009 22:46 1
1
2571839453
Туит

Италианският производител на луксозни автомобили отчита ръст на печалбата от 27% през изминалата година, дължащ се преди всичко на нарасналото търсене в развиващите се страни.

Автомобилният сектор е в патова ситуация. А дали наистина става дума за целия сектор? Един автомобилен производител устоява на кризата  - и това е Ferrari. Италианската компания, която е контролирана от Fiat, oгласи повишение на оборота с 15,2% през миналата година и то благодарение на продажбата само на 6587 автомобила – едва 2% повече в сравнение с 2007 г. Tези финансови резултати не са случайност, тъй като политиката на Ferrari е насочена към ограничаване на продажбите до момента, в който автомобилите на компанията не се превърнат в продукт за широка консумация.

Въпреки слабия долар и проблемите на богатите играчи от Уолстрийт (потенциални клиенти на луксозната марка), автомобилите с марката Ferrari продължават да се продават най-добре предимно в САЩ – натам е насочена една четвърт от износа на италианската компания. Поради кризата обаче оборотът отвъд Океана е в застой, за сметка на това той се покачва в развиващите се страни. Червените болиди стават все повече в Източна Европа – ръст от 23% за една година, Средния Изток и Южна Африка – повишение с 12%.

Автомобилите не са единственият продукт с марката Ferrari, който се продава добре. Продажбата на аксесоари регистрира ръст в оборота от 16% в световен мащаб. Ferrari отчита годишна оперативна печалба от 339 милиона евро или ръст от 27%. За последното тримесечие на 2008 г. обаче тази цифра отбеляза лек спад от 13 милиона в сравнение с есента на 2007 г. – явен сигнал, че кризата започва да разпростира своите пипала дори към “богоизбраните” в автомобилния бранш.

Президентът на Ferrari и Fiat Лука ди Монтедземоло подчертава, че “икономическият климат през 2009 г. остава несигурен и е трудно да се предвиди как ще се развие ситуацията”.

Коментари

да
и амг, и м гмбх, и, и, и... най-скъпите нямат проблеми, защото най-богатите нямат проблеми. криза ще рече "парите тръгват от обикновените хора към най-богатите". най-богатите хора всъщност съзнателно организират кризата, за да отслабят конкуренцията и забогатеят още повече. банкери управляват света

comments powered by Disqus