Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Avenger: Един по-различен среден клас

14.01.2007 20:01
Туит

С новото издание на Dodge Avenger многообразието в средния клас се разширява още повече. Своенравният американски модел отпразнува своята премиера на Detroit Motor Show.

Оръжията на влизащия в продажба в началото на тази година нов Avenger определено не са за подценяване: двойно предаване, спортно окачване, ESP, тракшън контрол, при това при начална цена за щатите 19 00 долара... В средата на годината се очакват и модификациите за останалите пазари.

Освен това, Avenger следва агресивната стилистика на Dodge Charger. Предницата носи традиционната решетка на марката, както и големите правоъгълни светлини с черен кант. Вертикалните линии на предната хромирана решетка продължават и по предния капак, страничният профил е белязан от мускулестите „рамена”, гарнирани с големи колела с нископрофилни гуми, а стегнатата задница завършва с малък спойлер. Впечатляващо изглеждат и разположените от двете страни на капака на багажника стоп-светлини. Междуосието на Avenger е 2,77 метра, а широчината на следата е 1,57 метра.

Интериор с „Chill-зона”

От интериора на Avenger купувачът получава и специална "Chill-зона", което не означава нищо повече от серийната хладилна жабка в горната част на арматурното табло, която може да побира и охлажда до четири бутилки. Освен тази любопитна функция, вътрешността на модела позволява превозването на четирима пасажери и до 378 литра багаж. Наред с казаното дотук, автомобилът предлага и ниша за поставяне на бутилки и чаши в централната конзола, която по избор може да охлажда напитките до два или да ги затопля до 60 градуса по Целзий. Като опция се предлага и отопление на седалките отпред, както и DVD-система за седящите отзад, която разполага с 20-гигабайтов твърд диск и е снабдена с USB-извод и Bluetooth-модул.

Към оборудването за безопасност на Avenger спадат адаптивни въздушни възглавници, странични въздушни възглавници плюс такива тип „завеси”, ABS и ESP с тракшън-контрол.

Американската версия на Dodge Avenger може да бъде поръчана с три двигателя: базовият мотор е четирицилиндров със 173 к. с. и обем 2,4- литра, който се комбинира с четиристепенен автоматик. 2,7-литровият V6 на Avenger има мощност 189 к. с. и въртящ момент 259 Нм, като при него се използва системата Flex-Fuel. Топ двигателят задвижва версията R/T и е 3,5-литров V6 с 235 к. с. и максимум на въртящия момент 315 Нм, като при него трансмисията отново е автоматична, но този път с шест степени. Въпросната модификация се предлага и със задвижване на четирите колела, което в нормални ситуации функционира като обикновено предно задвижване, но при регистриране на загуба на сцепление включва и задния мост.

 

Коментари
comments powered by Disqus