Heide Performance Products (HPP) отдаде почитта си към неуспешните, но изключително ценни днес класически модели на Dodge и Plymouth.
През 70-те години на миналия век Dodge и Plymouth представиха своите горещи версии на Charger и Road Runner под имената Daytona и Superbird. Целта на двете изпълнения беше да отговорят на хомологациите за НАСКАР, но заради спорния си дизайн се превърнаха в пазарен провал въпреки масовата истерия в САЩ по мускулестите автомобили.
Днес обаче тези модели се радват на огромна почит и интерес, а цената за запазени екземпляри често достига 6-цифрени суми. Тяхната популярност провокира компанията Heide Performance Products (HPP) да представи своята модерна интерпретация на класическите масъл кари, базирана на настоящия Dodge Challenger.
Стартовият пакет, разработен съвместно с Mopar, предлага „само“ пълна промяна за визията на автомобила. За целта е предницата е удължена и напълно ревизирана, добавени са повдигащи се фарове, капакът на двигателя е сменен, отзад а вече се вихри характерното порещо небесата задно крило.
Екстериорът се допълва от задните стопове, 20-цоловите джанти и специфичните елементи и стикери по купето. За сумата от 16 395 щатски долара всеки клиент ще получи и някои глезотийки в салона като нов скоростен лост и стелки за пода.
При силовия пакет нешата звучат далеч по-сериозно. Програмата на HPP предлага първоначален избор от три различни турбокомпресора за 6.1-литровия HEMI V8 двигател на Challenger (стандартно с 425 к.с.), койловър окачване на KW и изпускателна система от Magnaflow.
Пакетът включва още отвори в предния капак за извеждане на горещия въздух от двигателя, допълнителни доработки по аеродинамиката, специални ръчно боядисани елементи в салона и нови спортни седалки.
От HPP не съобщават какви ще са динамичните показатели на Challenger след направените модификации, но за сметка на това не спестяват цената. Всеки от 50-те отделни компонента в двата пакета може да бъде поръчан индивидуално, а общата сметка за тях е точно 41 461 долара. Разбира се, стандартният Challenger не влиза в тях.