Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Challenger Daytona / Superbird: Bring Back the 70's

02.08.2010 12:00
Туит

Heide Performance Products (HPP) отдаде почитта си към неуспешните, но изключително ценни днес класически модели на Dodge и Plymouth.

През 70-те години на миналия век Dodge и Plymouth представиха своите горещи версии на Charger и Road Runner под имената Daytona и Superbird. Целта на двете изпълнения беше да отговорят на хомологациите за НАСКАР, но заради спорния си дизайн се превърнаха в пазарен провал въпреки масовата истерия в САЩ по мускулестите автомобили.

Днес обаче тези модели се радват на огромна почит и интерес, а цената за запазени екземпляри често достига 6-цифрени суми. Тяхната популярност провокира компанията Heide Performance Products (HPP) да представи своята модерна интерпретация на класическите масъл кари, базирана на настоящия Dodge Challenger.

Стартовият пакет, разработен съвместно с Mopar, предлага „само“ пълна промяна за визията на автомобила. За целта е предницата е удължена и напълно ревизирана, добавени са повдигащи се фарове, капакът на двигателя е сменен, отзад а вече се вихри характерното порещо небесата задно крило.

Екстериорът се допълва от задните стопове, 20-цоловите джанти и специфичните елементи и стикери по купето. За сумата от 16 395 щатски долара всеки клиент ще получи и някои глезотийки в салона като нов скоростен лост и стелки за пода.

При силовия пакет нешата звучат далеч по-сериозно. Програмата на HPP предлага първоначален избор от три различни турбокомпресора за 6.1-литровия HEMI V8 двигател на Challenger (стандартно с 425 к.с.), койловър окачване на KW и изпускателна система от Magnaflow.

Пакетът включва още отвори в предния капак за извеждане на горещия въздух от двигателя, допълнителни доработки по аеродинамиката, специални ръчно боядисани елементи в салона и нови спортни седалки.

От HPP не съобщават какви ще са динамичните показатели на Challenger след направените модификации, но за сметка на това не спестяват цената. Всеки от 50-те отделни компонента в двата пакета може да бъде поръчан индивидуално, а общата сметка за тях е точно 41 461 долара. Разбира се, стандартният Challenger не влиза в тях.

Коментари
comments powered by Disqus