Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Challenger е трупал мускулна маса във фитнеса

25.04.2014 10:39
Туит

3,6-литровият шестцилиндров мотор генерира 309 к.с. и 363 Нм

Американските мускулести автомобили изживяват втората си пролет. За да продължава да бъде в играта, Dodge даде нов живот на  Challenger за новата моделна година и дебютира на автомобилното изложение в Ню Йорк.
Тъй като мускулестите автомобили живеят благодарение на конските си сили, в новите издания на моделната година Dodge завъртя крана за мощността на макс. 3,6-литровият шестцилиндров генерира в базовата версия 309 к.с. и 363 Нм въртящ момент. Пакетът от новости включва новоразработена всмукателна зона, както и модифицирана система за отработените газове. Както на другите версии двигатели, към шестстепенната ръчна трансмисия се предлага опция от изцяло нова осемстепенна автоматична трансмисия със спортна програма за шофиране.

Алтернативно се предлага и 5.7-литров Hemi V8 с 380 к.с. и 542 Нм (555 Нм на Shaker всмукател ). Новият топ двигател е 6,4-литровият Hemi V8, който успява да генерира до 492 к.с. и 644 Нм въртящ момент, с който Challenger ще може да вдига до 293 км/ч.

Свеж полъх в интериора на Dodge Challenger

Визията на Dodge Challenger е изцяло обновена с нови фарове, оборудвани с LED дневни светлини, нова радиаторна решетка, нови фарове за мъгла, LED задни светлини, алуминиеви джанти в нов дизайн, както и нови екстериорни цветове.

В интериора са използвани нови цветове и материали, който сега е визуално подобие на 71-вия модел. Към това ще добавим и новите седалки, новия спортен кожен волан, както и нова информационно развлекателна система с по-голям сензорен екран.

С нова настройка е електрическият сервоусилвател на волана, използваният алуминий в конструкцията на шасито значително намалява теглото.
Dodge Challenger предлага и допълнителни функции на системите за безопасност. Новите функции включват адаптивен круиз контрол, асистент за мъртвия ъгъл, система за предотвратяване на сблъсък, както и предпазване на задната част от сблъсък и предупреждение за крос трафик.

В американската търговска мрежа новият Dodge Challenger ще стартира през есента на 2014 г., цените все още не са обявени.

Коментари
comments powered by Disqus