Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Challenger Furious Fuchsia Editions: 40 години не стигат

10.02.2010 11:19
Туит

Напълно разбираемо е Fiat 500 да се сдобие със специална серия в розово. А Dodge Challenger? Явно светът наистина се променя...

Лимитираната серия Furious Fuchsia на Dodge Challenger във версиите R/T Classic и SRT8 ще отбележи 40-ата годишнина на модела. Специфични за нея са розовото лаково покритие, 20-цоловите алуминиеви колела и четирите хромирани накрайника на изпускателната система (R/T е с двоен накрайник). В салона ви очаква черно-бялата тапицерия, плакетът със серийния номер на модела (при SRT8) и ръкохватката на скоростния лост, която напомня дръжка на пистолет (при версиите с механична трансмисия).

Challenger R/T Classic Furious Fuchsia разчита на 5,7-литровия HEMI V8, който генерира 381 к.с. и 556 Нм максимален въртящ момент, докато Challenger SRT8 Furious Fuchsia – на 6,1-литровия му аналог с 431 к.с. и 569 Нм.

Подготовката на двата модела ще стартира през май в заводите на компанията в Онтарио, Канада. В официалния пресрелийз не се съобщава цифрата, на която ще бъде преустановено производството на Challenger R/T Classic Furious Fuchsia, но за Challenger SRT8 Furious Fuchsia тя е ясна – 400. Цената на двете модификации е съответно 35 140 и 45 150 долара.

Коментари
comments powered by Disqus