Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Challenger SRT8 392: Високите 4

04.11.2010 10:35
Туит

Dodge представи официално обновения Challenger SRT8 392 на тунинг шоуто SEMA в Лас Вегас. Двигателят вече е 6,4-литров, а максималната мощност – 477 „коня“.

Външните отличителни белези на фейслифта са преработената предна част, получила нов сплитер, задният спойлер в цвета на купето, обновената изпускателна система и 20-цоловите колела. В салона се открояват новият волан и модифицираните контролни уреди.

Най-голямата промяна обаче е под капака. Обозначението 392 в името на модела идва от работния обем на HEMI двигателя в кубични инчове, което е равнозначно на 6,4 литра. Максималната му мощност достига 477 к.с., а въртящият момент - 637 Нм.

Когато е комбиниран с петстепенния автоматик (шестстепенната механична трансмисия е опция), новият V8 ускорява модела от 0 до 60 мили в час за време, описано в официалния пресрилийз като „високите 4 секунди“. Това означава, че класическият за Европа спринт от 0 до 100 км/ч ще е възможен при налични най-малко 5 секунди, което съвсем не е впечатляващо постижение с оглед работния обем на двигателя. Максималната скорост надхвърля 180 мили в час (290 км/ч).

Изчисленията на Dodge сочат, че 6,4-литровият HEMI е с 20% по-ефективен от предишния 6,1-литров V8. Това е възможно благодарение на системата за променливо газоразпредеение, както и за деактивиране на част от цилиндрите с цел намаляване на разхода.

Базовата цена отвъд Океана е 45 080 долара, като първите доставки са планирани за декември още тази година.

Коментари
comments powered by Disqus