Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Challenger SRT8: I Am Legend

07.02.2008 09:02 3
3
2571828991
Туит

Chrysler разпространи официална информация за серийната версия на легендарния muscle car Dodge Challenger. Задвижваният от 6,1-литров Hemi-V8 римейк ще бъде показан за пръв път по време на автосалона в Чикаго.

Каросерията на автомобила, чиито дизайн стъпва на оригиналното 35-годишно изпълнение, е дълга 5,12 метра и широка 1,92 м. Агресивните предни светлини напрегнато изпитват всеки изпречил се на пътя съперник, а интегрираните в капака на двигателя отвори жадно засмукват необходим за охлаждане въздух. Върху ръба на багажника пък е поставен спойлер, който допринася за плътното сцепление на задните гуми с асфалта.

569 Нм максимален въртящ момент

430 к. с. и 569 Нм ускоряват SRT8 за по-малко от пет секунди от 0 до 100 км/ч, а максималните обороти на работа са ограничени по електронен път на 6 400 завъртяния в минута. Инсталирани са още петстепенна автоматична трансмисия, както и високоустойчива спирачна система от Brembo с четирибутални апарати и диаметър на дисковете 360 респ. 350 мм.

Разочароващ интериор

Спретнатият кокпит на новия Challenger контрастира визуално с изключително важния за модела имидж на "лошо момче". Макар да се отличава с оптимална подредба на уредите, арматурното табло на съвременния muscle car би подхождало повече на някой непретенциозен седан от европейския среден клас. За щастие, покритите с черна кожа спортни седалки не са превърнати в жертва на още един ненужен компромис.

Гарантирана безопасност

Ексклузивният Dodge е оборудван с пълен комплект въздушни възглавници, програма за стабилност ESP, система против приплъзване и спирачен асистент. В Съединените Щати спортното купе ще се предлага в разцветките Hemi Orange, Bright Silver Metallic и Brilliant Black Crystal Pearl Coat на цена от около 26 000 евро.

Коментари

Венци
При Charger е по-разбираемо да не е скъп, все пак е на платформата на Avenger. Като изключим колосалните различия под капака, двата модела почти не се различават ;)

Aleksi
da za takava kola napravena v evropa se pla6ta 100000evro. O6te po-golqm kyrioz e cenata na Charger SRT8 18 000 dolara

Венци
[quote]В Съединените Щати спортното купе ще се предлага в разцветките Hemi Orange, Bright Silver Metallic и Brilliant Black Crystal Pearl Coat на цена от около [b]26 000 евро[/b].[/quote] Дали няма някаква грешка в цената, 26 000 евро за такава кола звучат направо смешно :o

comments powered by Disqus