Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Charger Redline: Делото на Mopar

03.01.2012 15:39
Туит

Dodge Dart няма да е единственият модел от групата на Chrysler, който ще направи своя дебют на автосалона в Детройт. Успоредно с него ще дефилира и подготвеният от Mopar Charger Redline, който ще може да се похвали с близо 600 к.с.

Първият етап от програмата на Mopar добавя към базовия модел карбонов спойлер, нова радиаторна решетка, допълнителни карбонови панели за вратите, трикомпонентен заден спойлер и 20-инчови алуминиеви колела. Промени има и в салона, като те се отнасят главно до алуминиевите лайстни на на контролните уреди и панела на скоростния лост, както и до педалите от неръждаема стомана.

Същинският ефект от програмата на Mopar започва едва с второто ниво, което включва нова изпускателна система, разпъваща щанга за коша отпред и специални накладки на спирачната система. Силовият пакет обаче е запазен за третата фаза, при която стандартният 5,7-литров V8 HEMI е заменен със седемлитровия му аналог. По този начин максималната мощност достига впечатляващите 590 к.с., но пък при тази спецификация Charger Redline няма съответната документация за движение по обществената пътна мрежа.

Коментари
comments powered by Disqus