Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Charger SRT8: На лов за хищници

09.02.2011 14:57
Туит

Dodge Charger SRT8 прави своето завръщане с 6,4-литров HEMI V8 и 465 к.с. Новият модел ще дебютира на автосалона в Чикаго.

Външните отличителни белези на Charger SRT8 са агресивната предница с огромна шестогълна радиаторна решетка, ревизираната задна част, която може да се похвали с LED светлини (164 светодиода оформят целия комплекс) и ново крило, двата 100-милиметрови накрайника на изпускателната система и праговете, решени в цвета на купето. В салона пък ще откриете SRT спортен волан с планки за смяна на предавките (вече се предлагат стандартно), нови контролни уреди и скоростен лост, както и аудиосистема на Harmon Kardon с 19 високоговорителя и максимална мощност от 900 вата.

Далеч по-важно в случая е това, което се случва под капака, а там новият 6,4-литров V8, който замества досегашния 6.1 HEMI V8, генерира 465 к.с. и 630 Нм. Още 108 Нм могат да бъдат налични при нужда за кратък период от време. Charger SRT8 стандартно е комбиниран с доказалата се петстепенна автоматична трансмисия W5A580, като за първи път при този модел тя разполага със система за смяна на предавките директно от волана.

Изчисленията на Dodge сочат, че 6,4-литровият HEMI е с 20% по-ефективен от предишния 6,1-литров V8. Това е възможно благодарение на системата за променливо газоразпредеение, както и за деактивиране на част от цилиндрите с цел намаляване на разхода. За съжаление Chrysler Group все още не публикува нито точните динамични характеристики на модела (според официалния пресрилийз ускорението от 0 до 60 мили в час е в рамките на високите 4 секунди), нито средния разход. Поне максималната скорост е отразена – 175 мили в час или 282 км/ч.

За отличното ускорение на Charger SRT8 отговаря спирачната система на Brembo с четирибутални апарати и 360-милиметрови дискове (350 мм за задната ос), а за стабилността на пътя – 20-цоловите колела и адаптивното окачване. Ревизирана е и кормилната уредба, която е получила нова помпа на сервоусилвателя и промяна в предавателното отношение за по-директно управление.

Dodge Charger SRT8 ще се появи на пазара тази есен.

Коментари
comments powered by Disqus